Sticky

Voorsteltopic: wie ben jij?

Toon eerste bericht

52 Reacties

Hi, ik ben Nicole, 35 jaar en woon in Enschede samen met mijn Vriend en 2 Katters 🐈 🐈
Ik werk als Customer service medewerker (German Markt) bij een Customerelektronika Bedrijf.

Wat is het leukste wat je deze maand gedaan hebt?
Verhuizen!!🎉 Naar bijna 10 jaar, elk weekend geluidsoverlast te hebben gehad. Was het moment gekomen om te verhuizen. En wat is het lekker rustig en stil.. En normale Buren!!

- Wat doe je het liefste als je vrij bent?
Gezellige dingen doen met vrienden, knuffelen met mijn 2 Herren Katten, en vooral chillen en van het Leven Genieten.

- Van welke muziek hou je?
Mijn favoriete muziek is Early Hardcore/Old school, maar top40 en andere stylen zijn ook vaak prima. Oh een ik ben wel gek op het Foute Uur van Q-Music.

- Wie is je favoriete fictieve figuur? (stripfiguur, personage uit film of serie, etc.)
Echt een personage heb ik niet, maar Fantasy (Vampiers) series-/films zijn of worden vaak allemaal bekeken..

Dat was dan even kort iets over mij..

Groetjes Nicole🍻
Reputatie 4
Ha Nicole,

Leuk dat je je even voorstelt! 🙂 Wees welkom op ons forum!

Ik kan zo niet vinden wat voor katten het zijn, dus een plaatje zou ik heel erg op prijs stellen (ook een katten-liefhebber hier ;))

Henk
Hoi Henk,

Een foto van deze 2 heren kan geregeld worden. (Gelukkig zet ik ze niet zo vaak op de foto😂😂)

Ze heten Mali (tijger) en Maru (zwart/wit)
2 broers, die net (30 april) 2 jaar geworden zijn. Ze worden gelukkig kwa karakter al heel iets rustiger.. maar soms had ik ze beter Eppi en Eppo kunnen noemen.
Kleine donderstenen😍

Reputatie 4
Haha, dat hoort er toch helemaal bij 🙂 Wat een leukerds!

Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven 😉

Henk
Badge +2
Voor de liefhebbers dan.

Reputatie 5
Badge +3

Hallo, ik ben Poes eigenlijk heet ik Aoife maar dat vinden mensen vaak te lastig!
Reputatie 5
Badge

Badge +2
Doe maar liever niet......

Reputatie 4
Badge
Hallo!

Ik ben nu een paar dagen (vrij) actief hier, dus ik dacht stel me even voor, is wel zo netjes natuurlijk.

Ik ben dus Nick. Op het moment veel vrije tijd op handen door omstandigheden in het verleden, wil niet te diep erop ingaan maar trefwoorden zoals Depressief en Burn-out kwamen om het hoekje kijken.

Op dit moment dus ook erg bezig met het herstel hiervan.
Ik heb op 19-7 hier een abonnement aangevraagd, ging iets niet helemaal goed dus op het forum beland.
Ondertussen is dit geregeld en komt vrijdag 27-7 de bezorger langs.

Ik ben altijd al van de Hardware/pc's/telefonie geweest. als late puber actief geweest op het XDA forum om een beetje met custom roms te spelen en te leren hoe dat werkt. Begonnen met de HTC Hero en doorgestroomd naar de HTC Sensation. Met de PC kan ik ook vrij goed opweg. voornamelijk met (Iets oudere) hardware.

Al mijn hobbies zijn de afgelopen jaren verwaarloosd, door te veel en te hard te werken dus een Burnout opgelopen en in een depressie geraakt. Ondertussen zijn we weer aan het opkrabbelen om weer mee te gaan doen in de maatschappij, vandaar dus dat ik hier zo actief ben op het moment.

Ik begrijp hoe veel dingen werken tot een punt dat ik het eigenlijk net niet helemaal begrijp. Technologie is met sprongen vooruit gegaan de afgelopen 10 jaar. Daarom dacht ik hier op het forum te blijven, wat te leren, en hopelijk een advies geven op momenten dat ik er raad mee weet.

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Misschien wel solliciteren na een x maanden actief te zijn hier bij Tele2.

In iedergeval, Als ik iets post wat niet helemaal klopt, kritiek is helemaal niet erg 😃

Groetjes,
Nick
Reputatie 4
Badge +3
@Nick1 Leuk dat je, je even voorstelt. Hoop dat alles goed blijft gaan. Denk je er ook aan om je hobbies weer op te pakken? Indien dit het geval is welke hobbies zat je aan te denken?
Reputatie 4
Badge
Jasper van Tele2 schreef:

@Nick1 Leuk dat je, je even voorstelt. Hoop dat alles goed blijft gaan. Denk je er ook aan om je hobbies weer op te pakken? Indien dit het geval is welke hobbies zat je aan te denken?

Natuurlijk. Ik ben er nog niet uit wat een hobby zou kunnen zijn voor mij, behalve hardware en elektronica.
Misschien dat ik dit wil gaan uitbreiden met de software kant van alles, zoals code schrijven of games/apps te leren maken.
Dat is iets voor de toekomst als beide benen weer stevig op de bodem staan.

Gamen is wel altijd een grote passie gebleven. Voornamelijk dan games zoals League Of Legends, de Dark Souls series, en een behoorlijke lijst games in Steam.

Bedankt voor je reactie! 😃
Reputatie 4
Badge +3
Nick1 schreef:

Gamen is wel altijd een grote passie gebleven. Voornamelijk dan games zoals League Of Legends, de Dark Souls series, en een behoorlijke lijst games in Steam.

Die steam sales of humble bundles zorgen er ook niet voor dat de lijst klein blijft. Tenminste niet bij mijn steam lijst. Tevens heb ik vroeger ook LoL gespeeld. Mainde support maar vond 45 min voor 1 game wel wat lang en zoveel zeikerds die op elkaar zitten te miepen. Maar zelf doen ze natuurlijk niets fout 😃
Reputatie 4
Badge
Jasper van Tele2 schreef:

Nick1 schreef:

Die steam sales of humble bundles zorgen er ook niet voor dat de lijst klein blijft. Tenminste niet bij mijn steam lijst. Tevens heb ik vroeger ook LoL gespeeld. Mainde support maar vond 45 min voor 1 game wel wat lang en zoveel zeikerds die op elkaar zitten te miepen. Maar zelf doen ze natuurlijk niets fout :D

Ik weet precies wanneer je gestopt bent. Dat is rond season 4 gebeurd met de Tank meta. Eind 2014 gok ik dus zomaar.
Ik zou zeggen probeer het nog weer eens, we zitten nu in season 8, en de game is een heel stuk sneller (20-25 min per game)

Speel zelf ook voornamelijk support. maar meer voor de leuk dan om beter te worden, Speel rond gold 5 silver 1 dus ik vind het wel prima.
Zeikerds hebben we nou eenmaal in elke online game. Maar ik Riot is erg bezig met de zeikerds de mond te snoeren. "Toxic" is er niet echt meer, het blijft nu bij een beetje plagen.

Edit,

Het spel is wel behoorlijk veranderd vergeleken met 2014. Het is nog steeds league maar in een heel ander jasje.
Reputatie 7
Badge +2
Welcome

Ik zou graag een feestje organiseren, maar het is te heet 🔥😰 ik probeer dan ook zo stil mogelijk te blijven en wat lekker ijsjes eten. 😋

Reputatie 6
Badge
@Nick1, welkom op het forum! Ik zag al wat posts voorbij komen 👍
Welk abonnement heb je gekozen en heb je er ook een toestel bij besteld?
Reputatie 4
Badge
pipodeclown schreef:

@Nick1, welkom op het forum! Ik zag al wat posts voorbij komen 👍
Welk abonnement heb je gekozen en heb je er ook een toestel bij besteld?

Jazeker! Unlimited* abo met 100bel/sms (wie gebruikt dat nog eigenlijk).
gepaard met een Huawei P20 lite die morgen binnen komt was het een mooi dealtje voor 37 euro /pm.
Reputatie 5
Badge
Kijk eens, een XDA survivor én nog goede smaak ook (een tevreden huaweiër is geen onruststoker). The pleasure is all mine 🙂
Reputatie 4
Badge
Frenk van Tele2 schreef:

Kijk eens, een XDA survivor én nog goede smaak ook (een tevreden huaweiër is geen onruststoker). The pleasure is all mine :)

De goede oude tijd van XDA, toen alles nog nieuw was en fris naar lavendel rook.

Ik ben mijn account helaas kwijtgeraakt over de jaren, maar ik nam laatst een kijkje en het is nou niet echt een bruisende website.
Mijn (nu nog huidige) HTC A9 is zeer, zeer aan vervanging toe en helaas ook bijzonder weinig custom rom support. De P20 lite is nog wat jong, maar ik denk dat er over een paar maanden wel wat leuke goodies te vinden zijn, Blijkt een top telefoontje te zijn voor de prijs.
Ik ben dan ook niet zo heel erg van de selfies en social media.
Reputatie 7
Badge +2
Frenk van Tele2 schreef:

Kijk eens, een XDA survivor én nog goede smaak ook (een tevreden huaweiër is geen onruststoker). The pleasure is all mine :)

Nou XDA community is niet erg blij met Huawei tegenwoordig 😛 https://www.xda-developers.com/huawei-honor-request-bootloader-unlock-code/

Ik heb mijn unlock code wel gehaald 😋
Maar goed je koopt geen Huawei voor de custom roms, maar wel voor de vette accu's ^^
Reputatie 4
Badge
Rena Chan schreef:

Frenk van Tele2 schreef:

Nou XDA community is niet erg blij met Huawei tegenwoordig 😛 https://www.xda-developers.com/huawei-honor-request-bootloader-unlock-code/

Ik heb mijn unlock code wel gehaald 😋
Maar goed je koopt geen Huawei voor de custom roms, maar wel voor de vette accu's ^^

He, verdorie.
Hopelijk dat LineageOS er iets mee kan,
Maar aan de andere kant er een beetje maar weinig bloatware geïnstalleerd is en een andere launcher is zo gebeurd 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Nick1 schreef:

De goede oude tijd van XDA, toen alles nog nieuw was en fris naar lavendel rook.

Gold Times, toen kon je nog wat leren op xda... Tegenwoordig is 100x het zelfde kanseloos vraag herhaald, soort van "can I install this samsung update in my Nokia?" 😂

Nick1 schreef:

He, verdorie.
Hopelijk dat LineageOS er iets mee kan,
Maar aan de andere kant er een beetje maar weinig bloatware geïnstalleerd is en een andere launcher is zo gebeurd :)

De P20 Lite is volgens mij ook een Treble enabeled device, dus je zou misschien roms kunnen installeren van de OpenKirin project... Aan de ontgrendelen van de Bootloader wordt aan gewerkt dacht ik.

EMUI is zeker niet zo slecht als mensen zeggen, daarnaast heb ik de perfecte Pixel lay-out gevonden, AOSP theme van de EMUI theme store, Move + paar apps en zag het zo uit ongeveer (maar dan ook met de pixles knopjes).

Reputatie 4
Badge
Rena Chan schreef:

Dat ziet er prima uit. Simpel. Miui/ios achtig wat ik nu ook heb.
Reputatie 4
Badge +3
Nick1 schreef:

Ik weet precies wanneer je gestopt bent. Dat is rond season 4 gebeurd met de Tank meta. Eind 2014 gok ik dus zomaar.
Ik zou zeggen probeer het nog weer eens, we zitten nu in season 8, en de game is een heel stuk sneller (20-25 min per game)

Misschien zal ik het binnen kort eens doen staat misschien nog wel op mijn pc. Dan eerst de 100+ updates downloaden 😃.

Nick1 schreef:

Zeikerds hebben we nou eenmaal in elke online game. Maar ik Riot is erg bezig met de zeikerds de mond te snoeren. "Toxic" is er niet echt meer, het blijft nu bij een beetje plagen.

Dat is waar.
Hallo, ik ben Nathalie en moeder van 2 zoons, 42 jaar oud en dit is de 1e keer voor mij op 't forum.

Dat ik mijn beide jongens gezien heb en lekker met ze heb gespeeld

Als ik vrij ben lees ik graag of ga sieraden maken, met vrienden kletsen of films kijken

Hou van popmuziek, hardrock en muziek uit de jaren 80 en 90

Doornroosje of Sneeuwwitje haha
Nick1 schreef:

Hallo!

Ik ben nu een paar dagen (vrij) actief hier, dus ik dacht stel me even voor, is wel zo netjes natuurlijk.

Ik ben dus Nick. Op het moment veel vrije tijd op handen door omstandigheden in het verleden, wil niet te diep erop ingaan maar trefwoorden zoals Depressief en Burn-out kwamen om het hoekje kijken.

Op dit moment dus ook erg bezig met het herstel hiervan.
Ik heb op 19-7 hier een abonnement aangevraagd, ging iets niet helemaal goed dus op het forum beland.
Ondertussen is dit geregeld en komt vrijdag 27-7 de bezorger langs.

Ik ben altijd al van de Hardware/pc's/telefonie geweest. als late puber actief geweest op het XDA forum om een beetje met custom roms te spelen en te leren hoe dat werkt. Begonnen met de HTC Hero en doorgestroomd naar de HTC Sensation. Met de PC kan ik ook vrij goed opweg. voornamelijk met (Iets oudere) hardware.

Al mijn hobbies zijn de afgelopen jaren verwaarloosd, door te veel en te hard te werken dus een Burnout opgelopen en in een depressie geraakt. Ondertussen zijn we weer aan het opkrabbelen om weer mee te gaan doen in de maatschappij, vandaar dus dat ik hier zo actief ben op het moment.

Ik begrijp hoe veel dingen werken tot een punt dat ik het eigenlijk net niet helemaal begrijp. Technologie is met sprongen vooruit gegaan de afgelopen 10 jaar. Daarom dacht ik hier op het forum te blijven, wat te leren, en hopelijk een advies geven op momenten dat ik er raad mee weet.

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Misschien wel solliciteren na een x maanden actief te zijn hier bij Tele2.

In iedergeval, Als ik iets post wat niet helemaal klopt, kritiek is helemaal niet erg 😃

Groetjes,
Nick

Reageer