Sticky

Voorsteltopic: wie ben jij?

Toon eerste bericht

52 Reacties

Hi, ik ben Nicole, 35 jaar en woon in Enschede samen met mijn Vriend en 2 Katters 🐈 🐈
Ik werk als Customer service medewerker (German Markt) bij een Customerelektronika Bedrijf.

Wat is het leukste wat je deze maand gedaan hebt?
Verhuizen!!🎉 Naar bijna 10 jaar, elk weekend geluidsoverlast te hebben gehad. Was het moment gekomen om te verhuizen. En wat is het lekker rustig en stil.. En normale Buren!!

- Wat doe je het liefste als je vrij bent?
Gezellige dingen doen met vrienden, knuffelen met mijn 2 Herren Katten, en vooral chillen en van het Leven Genieten.

- Van welke muziek hou je?
Mijn favoriete muziek is Early Hardcore/Old school, maar top40 en andere stylen zijn ook vaak prima. Oh een ik ben wel gek op het Foute Uur van Q-Music.

- Wie is je favoriete fictieve figuur? (stripfiguur, personage uit film of serie, etc.)
Echt een personage heb ik niet, maar Fantasy (Vampiers) series-/films zijn of worden vaak allemaal bekeken..

Dat was dan even kort iets over mij..

Groetjes Nicole🍻
Reputatie 4
Ha Nicole,

Leuk dat je je even voorstelt! 🙂 Wees welkom op ons forum!

Ik kan zo niet vinden wat voor katten het zijn, dus een plaatje zou ik heel erg op prijs stellen (ook een katten-liefhebber hier ;))

Henk
Hoi Henk,

Een foto van deze 2 heren kan geregeld worden. (Gelukkig zet ik ze niet zo vaak op de foto😂😂)

Ze heten Mali (tijger) en Maru (zwart/wit)
2 broers, die net (30 april) 2 jaar geworden zijn. Ze worden gelukkig kwa karakter al heel iets rustiger.. maar soms had ik ze beter Eppi en Eppo kunnen noemen.
Kleine donderstenen😍

Reputatie 4
Haha, dat hoort er toch helemaal bij 🙂 Wat een leukerds!

Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven 😉

Henk
Badge +2
Voor de liefhebbers dan.

Reputatie 5
Badge +3

Hallo, ik ben Poes eigenlijk heet ik Aoife maar dat vinden mensen vaak te lastig!
Reputatie 5
Badge

Badge +2
Doe maar liever niet......

Reputatie 4
Badge
Hallo!