Volgen in het profiel

  • 13 March 2017
  • 22 reacties
  • 493 x bekeken

Na een melding dat het overzicht van "Wie volg ik" en Wie volgt mij" in mijn profiel naar een 404 error (onbereikbare pagina) voerde, is dit verholpen.
Echter als ik "Wie volg ik" aanklik, kan ik iemand ontvolgen, maar zodra ik naar een andere pagina ga, is de gevolgde weer terug. Er zit dus nog een fout in de software.

22 reacties

Reputatie 6
Ik had hetzelfde toen ik op de knoppen "wie volg ik?" en "wie volgt mij?" klikte.
Maar nu werkt het weer normaal.
Zou je het nog een keer kunnen controleren?
Als het nog steeds een foutmelding geeft, hoor ik het graag van je.
Groetjes, Ben
Hoi Ben,
Nee het werkt nog niet: Ik volgde één persoon: Leonie van Tele2, die allang geen moderator meer is. In het kader van opruiming wil ik haar verwijderen, klik op "ontvolg", de teller gaat naar nul. Klik ik dan op "Wie volgt mij" dan verandert de 0 weer in 1.

Aanvulling: Heb na de Ontvolg even uitgelogd en weer ingelogd. Dat maakt geen verschil.
Reputatie 6
Hmm... dat is een vreemde zaak.
Ik ga het toch nog maar een keer melden bij onze developers.
Maar eerst nog even 1 check... Krijg je deze melding ook als je een andere browser gebruikt?
Laat het me weten.
Groet, Ben
Zowel Edge als Firefox gedragen zich als Chrome: na "Ontvolg" gaat de teller naar nul en er verschijnt een blauwe balk " Je volgt niemand". Bij vernieuwen van de pagina is Leonie weer terug.
Internet Explorer doet iets anders: bij klikken op "Ontvolg" verdwijnt de avatar en naam, maar de tellen blijft op 1

Aanvulling: Ben ik heb jou ook op volgen gezet, Ik volg dan 2 personen. Na beide ontvolgt te hebben, gaat de teller naar 0, maar beide komen bij een paginaverandering weer terug. Het ligt dus niet alleen aan Leonie 😃
Reputatie 6
Dank je wel voor de verduidelijking van het probleem WhTurner.
Ik ga het doorgeven aan InSided, en ik hoop dat ze de oorzaak van het probleem kunnen achterhalen.
Bedankt. En als ik meer info heb, laat ik het je weten.
Groet, Ben
Reputatie 6
He WhTurner,
Ik heb een bericht teruggekregen. Helaas hebben ze het probleem niet kunnen reproduceren...
Dat is jammer, want we hebben niet direct een oplossing.

Bij hen werkt het op Chrome, Firefox, IE en andere browsers.
Kan je ons nog laten weten welk operating system je gebruikt, en welke browser versie het bij jou betreft?
Het is misschien veel info, maar ik hoop echt dat we de oplossing kunnen vinden samen.
Groet, Ben
Hallo Ben,
Ik gebruik Windows 10 versie 1607 (32 bits)
Ontvolgen getest met:
- Chrome 57.0.2987.89 (met en zonder adblocker)
- FireFox 52.0
- MS Edge 38.14393.0.0
Bij al deze browsers lijkt het eerst te werken, teller wordt aangepast en als beide ontvolgt zijn "Je volgt niemand) in blauwe balk
- Internet Explorer versie 11.576.14393.0
Hierbij verdwijnen wel de avatars, maar de teller blijft op 2 staan, en geen blauwe balk.
Bij alle 4 de browsers: als ik naar "wie volgt mij" ga, komt er achter "wie volg ik" weer een 2 en de avatars zijn terug.
Hierbij enige screenshots van de werkwijze met Chrome. Deze zijn achtereenvolgens gemaakt na klikken op "Wie volg ik"en dan twee maal ontvolg tot "Je volgt niemand" en daarna op "Wie volgt mij".
Misschien kan InSided hier iets mee.
Reputatie 7
En als je nu op zijn/haar avatar klikt en zo op zijn/haar profiel komt, en dan daar "ontvolgen".
(Volgend weg clicken naar volg)
Reputatie 6
Dat zou ook nog kunnen Bombarie. Goede tip.
Ik ga het in ieder geval doorgeven aan de developers.
Dank je wel WhTurner.
Ben
En als je nu op zijn/haar avatar klikt en zo op zijn/haar profiel komt, en dan daar "ontvolgen".
(Volgend weg clicken naar volg)


Ook dat gaat niet, de gevolgde verdwijnt wel, maar na b.v. terugkeer naar de normale forumpagina's heb ik weer twee gevolgden..
Er is iets veranderd, maar niet verbeterd:
Ik volg twee mensen, een ervan kan ik ontvolgen, maar de teller blijft op 2. De tweede (laatste?) kan ik niet ontvolgen. Bij vernieuwen van de pagina zijn beiden weer terug:@
Stalker 😉
Maar ik wil ontstalken
I know WhTurner, was ook maar een geintje.
Ben,
Heb je nog een terugkoppeling van InSided gehad? Werkt het bij hen wel goed?
Kan het iets te maken hebben met de fout dat ik bij "Mijn profiel" een "pagina niet gevonden error" krijg? (heb dit per e-mail gemeld)

groetjes, WhTurner

Toevoeging: Ik heb dit laatste ook in de andere drie browsers getest, daarbij geen problemen. Nu terug in Chrome werkt het daar ook goed :? :?
Ik heb dat bij Prive berichten. Blijft altijd op 3 staan. Worden het er meer komen die erbij.Verdwijnen ook weer maar de 3 blijft staan.
Reputatie 6
Ben,
Heb je nog een terugkoppeling van InSided gehad? Werkt het bij hen wel goed?
Kan het iets te maken hebben met de fout dat ik bij "Mijn profiel" een "pagina niet gevonden error" krijg? (heb dit per e-mail gemeld)
groetjes, WhTurner
Toevoeging: Ik heb dit laatste ook in de andere drie browsers getest, daarbij geen problemen. Nu terug in Chrome werkt het daar ook goed :? :?

Ik had je een mail gestuurd inderdaad en kreeg enkele dagen later een terugkoppeling dat er geen fouten gevonden waren.
Ik heb uiteraard hen ook gewezen op de informatie die jij hier hebt geplaatst, maar zij konden de "fout" niet reproduceren.
Helaas weten we dus niet precies waar het aan ligt, en is het lastig om na te bootsen.

Maar zoals ik nu verneem werkt het nu wel weer zoals het hoort bij je? Dat zou natuurlijk helemaal top zijn.
@karin: heb je dit probleem ook in andere browsers? En hoe lang speelt dit al op jouw account?

Ik verneem het graag van jullie.
Groet, Ben
Reputatie 7
@Karin
PM berichten moet je ook daadwerkelijk aanclicken dat je ook alleen degene "ziet" die jou PM heeft gestuurd.
Dus je opent je berichten, dan krijg je de laatste PM bovenaan, click daarop (=als gelezen)
@Karin
PM berichten moet je ook daadwerkelijk aanclicken dat je ook alleen degene "ziet" die jou PM heeft gestuurd.
Dus je opent je berichten, dan krijg je de laatste PM bovenaan, click daarop (=als gelezen)


Heb ik gedaan en doe ik altijd...maar de 3 blijven staan.
Dit is al heel lang zo, Ach je leert ermee leven.
Als de teller op4 staat weet ik dat er nieuw bericht is.

Maar zoals ik nu verneem werkt het nu wel weer zoals het hoort bij je? Dat zou natuurlijk helemaal top zijn.

Ik verneem het graag van jullie.
Groet, Ben


Nee Ben, hert probleem met de volgers is, na de laatste melding dat het aantal niet omlaag gaat en ik de laatste niet kan ontvolgen, niet gewijzigd.
De melding dat het weer goed was, sloeg op het niet openen van "mijn profiel" met een "er is een fout opgetreden" dat wel weer mogelijk was na testen met andere browsers.
Vanmorgen kon ik weer "mijn profiel"niet openen, en na uitloggen en weer inloggen, werkt dat weer. Ik heb nog niet ontdekt wanneer de fout weer terugkomt. Ik houd het in de gaten.
Reputatie 6
Hi WhTurner,
Bedankt voor je bericht.
Het issue met de volgers is dus nog steeds actief helaas.
Het issue met het niet laden van je profiel is dus weer goed nu.
Ik ga aan inSided vragen hoe het zit met de volgers.
Ik hou je op de hoogte.
Groet, Ben

Reageer