beantwoord

Verwijderen

• 21 november 2016
  • 18 reacties
  • 464 x bekeken

Kunt u mijn profiel inclusief Posts verwijderen!
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 22 november 2016, 15:27

Hoi Omar,

Het is niet mogelijk om een profiel te verwijderen. We kunnen wel eventueel je gebruikersnaam wijzigen, al vind ik hem nu erg goed ;)

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Omar,

Het is niet mogelijk om een profiel te verwijderen. We kunnen wel eventueel je gebruikersnaam wijzigen, al vind ik hem nu erg goed ;)

Groetjes Tom
Haha dat is ook goed
Reputatie 7
Badge +5
Bedenk eens een mooie naam zoals bv incognito 😉
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb echt net de naam gewijzigd haha. Maar als je zelf nog een betere suggestie hebt, dan verander ik hem nog een keer hoor :)

Je kan trouwens ook de connectie met Facebook verwijderen uit je profiel, dan ben je nog wat anoniemer.
Reputatie 7
Badge +5
O0oOp dat heb jij gedaan Tom lol.
Bedankt! Kunt u ook de profielfoto aanpassen Harry Potter zou wel mooi zijn.
Reputatie 7
Badge +4
"Tele2" mag toch niet in usernames van normale forumleden?
Reputatie 7
Badge +5
Een hartje is veel toepasselijker, als je dan toch van Tele2 houd :P
Je kunt ook de toverspreuk ''Amnesia Completa'' gebruiken, dan vergeet men alles.

Goed opgelet Eric 🆒
Reputatie 4
Badge +3
Je hebt helemaal gelijk, ik heb het aangepast ;)

Bedankt! Kunt u ook de profielfoto aanpassen Harry Potter zou wel mooi zijn.
Ik kan hem niet voor je instellen, maar hier is er eentje die je zelf kan instellen:

Reputatie 7
Badge +5
Ha ha Tom, erg inventief de nieuwe naam 😉
Reputatie 4
Badge +3
Ha ha Tom, erg inventief de nieuwe naam ;o)
Haha thanks! Ik heb jouw suggestie ook nog verwerkt in zijn profiel 😉
Reputatie 7
Badge +5
Gecheckt natuurlijk, leuk hoor, ik lach me rot.
Jammer dat jullie account niet kunnen wissen. Stel dat ik niet meer bij jullie ben,want gebeurd er met mijn account? Ik heb nog een oude account,Bosnababe,en weet de wachtw niet meer en ook de mail heb ik niet meer. Heb nu deze account. Zou graag de oude account terug willen.
Reputatie 7
Badge +4
Als accounts worden verwijderd dan kloppen de topics niet meer. Je kunt wel je forum naam laten aanpassen.
Reputatie 4
Badge +3
Jammer dat jullie account niet kunnen wissen. Stel dat ik niet meer bij jullie ben,want gebeurd er met mijn account? Ik heb nog een oude account,Bosnababe,en weet de wachtw niet meer en ook de mail heb ik niet meer. Heb nu deze account. Zou graag de oude account terug willen.
Ik heb je oude account even opgezocht, maar die is geband en is dus helaas niet meer te gebruiken.
Ik heb je oude account even opgezocht, maar die is geband en is dus helaas niet meer te gebruiken.

Tom,dus Bosnababe(die foto met tweety) is niet meer? Ik volg nog steeds de account en je ziet nog steeds de account.
Reputatie 7
Badge +5

Tsk tsk tsk, stout geweest hiero in het verleden Bosniangirl 🆒
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga dit topic nu sluiten, aangezien de TS niet meer heeft gereageerd.

Groetjes Tom