Verandering naam

  • 25 July 2018
  • 7 reacties
  • 4839 x bekeken

Reputatie 5
Ik wil graag even mijn naam in "Nick" laten veranderen.

De huidige is iets te persoonlijk nu ik er over nadenk.

Mocht dit al in gebruik zijn, "Nick123" mag ook best. Maak er maar wat moois van zou ik zeggen.

Bedankt!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

@NickStroobach, als het goed is is er nog geen Nick.
Als je in het reageervenster een @ intikt, gevolgd door het begin van een naam, krijg je een lijstje met namen die daarmee beginnen. Als je er dan een uitkiest, zet de forumsoftware er dan een link neer, en krijgt die user ook een e-mail dat zijn naam genoemd is op het forum.
Reputatie 5
@NickStroobach, als het goed is is er nog geen Nick.
Als je in het reageervenster een @ intikt, gevolgd door het begin van een naam, krijg je een lijstje met namen die daarmee beginnen. Als je er dan een uitkiest, zet de forumsoftware er dan een link neer, en krijgt die user ook een e-mail dat zijn naam genoemd is op het forum.


Nou kijk dat zou mooi zijn.

Wel raar, de naam "Nick" was vrij populair in de jaren '90.
Reputatie 7
Badge +12
Tja, maar veel forumleden gebruiken een wat meer alias achtige benamingen. Misschien hebben sommige wat te verbergen? Maar goed Nick, welkom op het forum trouwens!

Groet,

Eric (toen ik in 2010 mijn naam moest opgeven waren er maar weinig leden, dus alle keus!)
Reputatie 5
Nou vooruit.. Aangepast!

Volgens Google heet je nu Nick1 😛
Reputatie 5
Nou vooruit.. Aangepast!

Volgens Google heet je nu Nick1 :P


Bedankt!

Google mag alles weten van mij, heb niks te verbergen 😃
Reputatie 5
Niks te verbergen?

Vandaar de muts? 😉
Reputatie 5
Niks te verbergen?

Vandaar de muts? ;)


Maja als jij naar mijn terugtrekkende haarlijn gemillimeterd wil zien, dan wil ik best een andere foto uploaden.

Is een foto van een paar maanden gelee, was toen ongeveer 32 graden minder warm.