beantwoord

TV Kijken

  • 31 July 2020
  • 10 reacties
  • 263 x bekeken

Wil wel weer eens TV kijken -------------------

icon

Beste antwoord door Gela 1 August 2020, 11:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7

Wat exact gaat er mis? Wat werkt wel en niet?

Dat weet ik juist niet. Kastje geef F846 aan.

Reputatie 7
Badge +8

Ik zou maar opbellen. Hier komt niet voor maandag iemand van Tele2 langs. 

Reputatie 7

Inderdaad, de telefonische klantenservice is vandaag bereikbaar.

Waar ik op doelde, was of je modem wel werkt, of je internet hebt en of je inderdaad een melding krijgt te zien. Met die informatie kan de klantenservice beter vaststellen wat er aan de hand kan zijn.

Dat weet ik juist niet. Kastje geef F846 aan.

Code F846 is een ip conflict. Een ander apparaat in je netwerk is de decoder net even voor en pikt het ip nummer van de decoder in.

Oplossing kan zijn: Modem en decoder minimaal 30 sec. van de stroom en alles eraf wat je ook maar aan je netwerk hebt hangen.

Kabel van de decoder weer in modem en modem opstarten en pas als die goed aan is nu decoder op starten en het probleem van F846 zou opgelost moeten zijn. Althans dat staat in Google en die weet veel.

Nu kun je verder weer aansluiten wat je nodig vindt en komt de melding terug dan weet je wie de boosdoener is.

Reputatie 7
Badge +12

Ik dacht dat decoder een eigen Vlan had? Misschien dat TS eigen managed switches gebruikt en daar een config fout heeft gemaakt?

Dat weet ik juist niet. Kastje geef F846 aan.

Code F846 is een ip conflict. Een ander apparaat in je netwerk is de decoder net even voor en pikt het ip nummer van de decoder in.

Oplossing kan zijn: Modem en decoder minimaal 30 sec. van de stroom en alles eraf wat je ook maar aan je netwerk hebt hangen.

Kabel van de decoder weer in modem en modem opstarten en pas als die goed aan is nu decoder op starten en het probleem van F846 zou opgelost moeten zijn. Althans dat staat in Google en die weet veel.

Nu kun je verder weer aansluiten wat je nodig vindt en komt de melding terug dan weet je wie de boosdoener is.

Pipo vind dit ook leuk.

Reputatie 7

Dat weet ik juist niet. Kastje geef F846 aan.

Code F846 is een ip conflict. Een ander apparaat in je netwerk is de decoder net even voor en pikt het ip nummer van de decoder in.

Oplossing kan zijn: Modem en decoder minimaal 30 sec. van de stroom en alles eraf wat je ook maar aan je netwerk hebt hangen.

Kabel van de decoder weer in modem en modem opstarten en pas als die goed aan is nu decoder op starten en het probleem van F846 zou opgelost moeten zijn. Althans dat staat in Google en die weet veel.

Nu kun je verder weer aansluiten wat je nodig vindt en komt de melding terug dan weet je wie de boosdoener is.

Pipo vind dit ook leuk.

Ik vind het altijd leuk als mensen met goede oplossingen komen waar klanten wat aan kunnen hebben :clown:

ik heb een zwart kastje en een wit geval. Staan ca. 1,5 mtr van elkaar.

Zyxel staat te knipperen, ca, 3 mtr van alles af.