beantwoord

TV & Internet contract

  • 22 April 2019
  • 4 reacties
  • 178 x bekeken

Beste Tele2,

Ik schrijf mijn klacht nogmaals hier op het forum, omdat ik dan verwacht er uiteindelijk actie ondernomen zal worden vanuit jullie kant.

Sinds 2018 ben ik klant bij jullie en voordat mijn 1 jaar contract ophield, heb ik contact met jullie opgenomen om te bespreken welke nieuwe voorwaarden er kunnen gelden bij verlening van mijn contract ( en zodat ik klant blijf) Uiteindelijk blij met de nieuwe voorwaarden, heb ik een nieuw contract afgesloten bij Tele2 voor nogmaals 1 jaar.

Daarna is er vanalles misgegaan.In volgorde
-Mijn oude contract is blijk nog steeds niet opgezegt te zijn
-Het installatiepakket wat ik ontving, heb ik geinstalleerd en werkte niet
-Na urenlang hierover met de klantenservice gesproken te hebben en gereedschap er zelf aan toe moest komen is het niet gelukt om verbinding te krijgen op het juiste net
-Ik heb daardoor gedwongen mijn oude pakket moeten installeren!
-Meerdere malen hierover gebeld en 2 x een klacht ingediend
-Ben niet geholpen
-Vandaag tijdens Pasen, staat er op mijn beide tv beelden dat ik afgesloten ben omdat ik mijn factuur niet heb betaald!
-Dit is wel gebeurd, zoals altijd op tijd via automatische afschrijving.
-Nu zit ik dus week 1 dag (hopelijk) zonder TV en ik betaal hier wel voor!

Ik ben een zeer ontevreden klacht en ik verwacht nu direct dat dit morgen opgepakt wordt en opgelost
icon

Beste antwoord door WhTurner 22 April 2019, 19:08

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Als je snel geholpen wil worden, kan je beter morgen de klantenservice bellen 020 75 44444. Hier op het forum zijn medeklanten actief en na enige dagen grijpen de moderatoren in als er nog geen oplossing is. Dit is dus niet de snelste manier !
Reputatie 7
Zorg in ieder geval dat je klantgegevens in je forumprofiel staan ingevuld, zodat een Tele2 moderator je gegevens erbij kan zoeken zodra ja topic wordt behandeld.
Reputatie 5
Het lijkt me in dit geval inderdaad het beste dat je even telefonisch contact opneemt dan kunnen we samen het probleem proberen op te lossen van geen diensten.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper