tv hapert

  • 12 January 2020
  • 6 reacties
  • 632 x bekeken

iedere keer als we tv kijken begint hij te haperen en dan valt hij stil ik heb al van alles geprobeerd .

wat kan ik hier aan doen?

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7

Heb je je apparatuur aangesloten direcdaar waar de verbinding het huis binnen komt?

ja dat heb ik  en ik heb ook al gereset en de modem eruit gehad daarna deed hij het weer 5 minuten en toen begon het gezeur weer dit was gisteravond en nu weer hetzelfde

5 minuten kijken daarna vast beeld je kan hem dan op een andere zender zetten en dan weer na 5 minuten vast

Reputatie 3

Hoi timtijger,

Is de decoder ook rechtstreeks aangesloten op het modem of maak je gebruik van een verbindingsset? Wanneer er een verbindingsset wordt gebruikt kun je de decoder dan eens rechtstreeks aansluiten en testen? Heb je al eens een andere LAN kabel gebruikt tussen het modem en de decoder? 

^Michiel

decoder rechtstreeks aangesloten wat is een LAN kabel? 

 

Reputatie 7

Dat is de netwerkkabel tussen het modem en de decoder.

ik denk niet dat het aan de kabels lag want een heel weekend konden we niet goed tv kijken met al dat gehaper op de tv en vaak stil vallen konden we ineens op maandag weer tv kijken dus denk ik dat er wel degelijk een storing was (dit probleem hebben we wel eens eerder gehad ook in het weekend) dus bedankt tele2 weer geen schaatsen kunnen kijken