beantwoord

Topics met meer pagina's niet bereikbaar

  • 17 March 2017
  • 37 reacties
  • 1659 x bekeken

Topics die meer dan 25 reacties hebben zijn niet bereikbaar. Alleen pagina 1 is bereikbaar, de knoppen om naar de volgende pagina te gaan werken niet. Om de nieuwste reacties te zien, moet ik de sortering omkeren (nieuwste eerst)
bv. https://forum.tele2.nl/omdat-kantine-176/grote-serie-topic-54427/index2.html leidt niet naar pagina 2 maar naar 1

Aanvulling: als er andersom gesorteerd is, is ook allen de eerste pagina bereikbaar (de nieuwste dus)

Ook de bezocht tellers blijven deels op nul staan
icon

Beste antwoord door Bianca van Tele2 27 March 2017, 14:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

37 reacties

Thanks voor de update!

Ik ga er vanuit dat het bij iedereen weer naar behoren werkt.

Fijne dag allemaal.

Groetjes,
Bianca
Ik ook niet , het is verholpen
Reputatie 7
Badge +12
Ik heb er geen last meer van
Hi all,

Wij hebben zojuist de melding ontvangen dat het probleem verholpen is. Willen jullie het testen en ons laten weten of het inderdaad weer naar behoren werkt?

Groetjes,
Bianca
Ja, ik kom hier ook direct op pagina 2 zonder overbodige handelingen (ook Chrome)
Hier schijnt het opgelost te zijn (Google Chrome)
Nog wat aanvullende bevindingen:
Als ik de browser (opnieuw) opstart en naar dit topic ga, zie ik pagina 1 zonder het starttopic (wel met de link om dat te openen). Ik kan dan niet naar de pagina met de berichten 26 t/m 30. Na uitloggen en weer inloggen, werkt het weer zoals het hoort: begint op pagina 2, en op pagina 1 staat het starttopic er automatisch op.
Met FireFox gaat het wel "goed" omdat ik daar niet ingelogd blijf en dus moet inloggen.
Internet Explorer houdt wel mijn inlog vast, en is na sluiten en weer opstarten dus ook fout.
Reputatie 6
We houden het stiekem al een poosje in de gaten, bedankt voor de uitvoerige troubleshoot 😉

Wel kunnen we nog steeds alle info gebruiken (we hebben het probleem nog niet kunnen reproduceren) dus mochten jullie aanvullende informatie hebben, laat het ons weten!
Dat is een snelle reactie zeg, dan wacht ik het af ( er zit toch niets anders op ;o)

Reputatie 1
Hi,

Het is bij ons bekend en er word naar een oplossing gezocht.

Groetjes van Jeanette van Tele2
Het zou fijn zijn als er ook eens vanuit Tele2 gereageerd werd.
Reputatie 7
Badge +12
Ook bij mij op diverse browsers en computers hetzelfde probleem. Ik haak gewoon even af bij lange discussies..
Dat klopt WhTurner, maar om eerlijk te zeggen begin ik het nu toch echt wel storend te vinden.
En jongens (en meisjes) niet te veel posten in dit topic, want dan kan ik zo dadelijk weer uitloggen en inloggen om mijn gal hier te spuien of jullie commentaren te lezen 😛
Ik merk dat het fout gaat als ik de browser afsluit. Uitloggen en weer inloggen zet het weer goed.
Hier ook niet net weer topic bij reactie 26 gaat ie terug naar reactie1
Vooralsnog spontaan "opgelost" :?

Hier iig nog niet.
Reputatie 7
Vooralsnog spontaan "opgelost" :?
Hier ook hetzelfde .... In ieder geval weten we al wel dat het niet aan ons toestel of de browser ligt.
Reputatie 7
Vanmorgen na opstarten (nog ingelogd) fout
Uitloggen en weer inloggen goed


Hier exact hetzelfde,
Maar wel de melding " geen nieuwe berichten sinds laatste bezoek" wat dan weer duidt dat ik wel ingelogd zou zijn geweest.
De enigste browser waarbij alles wel gewoon (blijft) werken is Microsoft Edge, althans bij mij.
Vanmorgen na opstarten (nog ingelogd) fout
Uitloggen en weer inloggen goed
Reputatie 4
Vandaar even 😉
Ik doe niets anders, net weer gedaan en nu werkt het alweer niet.
Reputatie 4
Andere browser gebruiken of de cookies verwijderen, dan werkt het weer even.
Ik heb er nog steeds last van op mijn mobiel. Ook als ik opnieuw in en uit log. Maar ik heb het pas sinds vandaag althans ik heb het niet eerder bemerkt..Lastig is het wel. Hoop dat het wordt verholpen......