Tips & feedback voor het forum

• 13 oktober 2015
  • 18 reacties
  • 553 x bekeken

Reputatie 1
Beste Tele2'ers,

In deze topic kan jij tips & feedback geven voor de forum.
Start dus geen nieuwe topic als je een tip of idee hebt voor de forum!
Laten we de forum zo schoon mogelijk houden ;)

Ik heb een aantal tips en ideeën op een rijtje gezet:
  • Gebruikersprofiel: 1) Een website invoegen 2) Een uitgebreide handtekening kunnen plaatsen eventueel met afbeelding 3) Gebruikersnaam aanpassen 4) Verschillende social media verbinden met jouw profiel - Facebook, Twitter, Reddit enz
  • Een optie welke gebruikers online zijn, gasten enz
  • De button 'Stel een vraag' veranderen naar 'Start een topic' Er zijn namelijk niet altijd vragen, sommige mensen willen ook gewoon lekker babbelen Daarnaast word er een optie gegeven bij het starten van een nieuwe topic of het een vraag is of niet - erg dubbel dus.
  • Het makkelijker invoegen van BBCode, dit moet nu handmatig
  • Notificatie ontvangen wanneer er iemand gereageerd heeft op jouw post
  • Het integreren van een beloningssysteem 1) Bijvoorbeeld d.m.v. ChangeTip, als je iemand een beloning wil sturen 2) Trofeeën kast
  • Reputatiepunten inschakelen - positief als negatief A) Een geverifieerde gebruiker weergeven - is hij/zij betrouwbaar?!
  • Mogelijkheid om eigen post uitgebreider te bewerken

Heb je nog ideeën of opmerkingen post het in de topic! 😃

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Was deze categorie 'Tips en feedback' waar je dit zelf ook geplaatst hebt al niet voor? :8 :D

Maar goed, wel een leuk idee om te zien of er zo wat verzameld word. :)

Reputatiepunten staan trouwens ingeschakeld, maar wel alleen voor positief.
Reputatie 1
Was deze categorie 'Tips en feedback' waar je dit zelf ook geplaatst hebt al niet voor? :8 :D

Maar goed, wel een leuk idee om te zien of er zo wat verzameld word. :)

Reputatiepunten staan trouwens ingeschakeld, maar wel alleen voor positief.

De reden dat ik het in tips en feedback hebt gezet is omdat het ook daar voor is maar in plaats van losse topics te maken kun je dat in een topic doen - makkelijker voor tele2.

De reputatiepunten staan inderdaad ingeschakeld maar er staan geen negatieve beoordelingen bij. Zo kun je een "bad-member" niet herkennen.
Reputatie 7
Badge +5
Grootse plannen Tiscobanks, feitelijk heb je hier vragen gebundeld die allemaal al afzonderlijk aan bod zijn geweest in dit sub-forum (tips-feedback), en op de achtergrond (klankbord)
Om met een quote te beginnen.Start dus geen nieuwe topic als je een tip of idee hebt voor de forum!
Laten we de forum zo schoon mogelijk houden

Grootste struikelblok om op het Tele2 klantenforum iets te realiseren is het ontbreken van een forum-moderator, bijv: als een onderwerp off-topic dreigt te gaan/gaat zal er geen moderator zijn die het onderwerp splitst en voort laat zetten in de huiskamer waar het voor bedoeld is.
Een topic blijft in de beleving van Tele2 een vraag aan Tele2 en dient zich te beperken tot de startvraag.
Moderators doen wel pogingen daartoe, "het klankbord" bijv: heeft plaats gemaakt voor "De Lounge", een soort van denktank tussen (betrokken) forumleden>
Reputatie 7
Badge +5
Grootse plannen Tiscobanks, feitelijk heb je hier vragen gebundeld die allemaal al afzonderlijk aan bod zijn geweest in dit sub-forum (tips-feedback), en op de achtergrond (klankbord)
Om met een quote te beginnen.Start dus geen nieuwe topic als je een tip of idee hebt voor de forum!
Laten we de forum zo schoon mogelijk houden

Grootste struikelblok om op het Tele2 klantenforum iets te realiseren is het ontbreken van een forum-moderator, bijv: als een onderwerp off-topic dreigt te gaan/gaat zal er geen moderator zijn die het onderwerp splitst en voort laat zetten in de huiskamer waar het voor bedoeld is.
Een topic blijft in de beleving van Tele2 een vraag aan Tele2 en dient zich te beperken tot de startvraag.
Moderators doen wel pogingen daartoe, "het klankbord" bijv: heeft plaats gemaakt voor "De Lounge", een soort van denktank tussen (betrokken) forumleden>moderator(s)
Reputatie 7
Badge +5
Vaag, het blijft de tekst afkappen....onderstaande hoort bij de post hierboven ^^^

Wegens tijdgebrek omdat de prioriteit van moderators elders ligt, én het ontbreken van één forum-moderator/gesprekspartner komt daar (helaas) ook niets van de grond.
ik denk dat je beter eens duidelijk de doelstelling van dit forum kunt omschrijven. Is het een klanten voor klantenforum waar klanten met elkaar oplossen waar Tele2 in gebreke blijft of is het een klantenservice en worden klanten geacht het werk van de Tele2 medewerkers te doen?
Reputatie 1
Vaag, het blijft de tekst afkappen....onderstaande hoort bij de post hierboven ^^^

Wegens tijdgebrek omdat de prioriteit van moderators elders ligt, én het ontbreken van één forum-moderator/gesprekspartner komt daar (helaas) ook niets van de grond.

Ik verzamel alles in een tekstbestand en stuur dat op naar Tele2, aangezien zij geen moeite doen om op de forum te komen.
Reputatie 1
ik denk dat je beter eens duidelijk de doelstelling van dit forum kunt omschrijven. Is het een klanten voor klantenforum waar klanten met elkaar oplossen waar Tele2 in gebreke blijft of is het een klantenservice en worden klanten geacht het werk van de Tele2 medewerkers te doen?

Ik begrijp je zin niet helemaal of ligt dat aan mij. Wij kunnen niet het werk van Tele2 doen zonder toegang te hebben tot hun paneel (wat zij sowieso nooit zullen doen) maar we kunnen wel alle klachten, ideeën en tips in een topic plaatsen zodat het doorgestuurd word naar een medewerker van Tele2 > Dan heb ik het NIET over de klachten van Tele2 gebruikers omtrent hun persoonlijke problemen - modem, internet , telefonie maar over het gebruik van de forum zoals ik al eerder heb aangegeven.
Reputatie 7
Badge +5
Ligt aan je enthousiasme dat je Karin303 niet begrijpt.
Al stuur je de fanfare mee met de tekstbestanden of schrijf je de hele server klem, er gaat NIETS veranderen.
Bedankje voor de betrokkenheid en je feedback, prioriteit ligt in problemen oplossen, geen tijd voor leuke dingen.
met de groeten van het hele team
Reputatie 6
Badge +5
Al stuur je de fanfare mee met de tekstbestanden...Heb je dat al eens geprobeerd dan? :8 :D
Tattaraa tata taaaa! 😛
Zoiets:

Ik begrijp je zin niet helemaal of ligt dat aan mij. Wij kunnen niet het werk van Tele2 doen zonder toegang te hebben tot hun paneel .

Wij kunnen niet het werk doen van Tele2?

Wij HOEVEN helemaal niet het werk van Tele2 te doen,
wij zijn immers gewoon zelf ( ex) klant en geven slechts aan wat wij zelf hebben ervaren bij Tele2, en hoe er werd omgegaan met onze klachten, met onze diensten, producten en service. We herkennen daardoor maar al te goed de frustraties van de klant..
Dit is gewoon een klanten voor klantenforum, wat helaas door Tele2 verkeerd gepresenteerd wordt op hun website,Zelfs de klantenservice, die vaak geen antwoord heeft op vragen van klanten, verwijst steeds vaker en doodleuk door naar dit forum.

Tele2 propagandeert dit forum en presenteert het als een verlengstuk van de klantenservice , suggereert dat ze zelf 24/7 aanwezig zijn om service en oplossingen te bieden bij vragen en klachten van klanten.

Daarom mijn vraag:
Wat is de doelstelling van dit klantenforum ?
Als die doelstelling duidelijk is kunnen we het altijd nog hebben over de werkwijze van de vrijwilligers, die hier al jarenlang doen wat ze kunnen om de vele vragen te beantwoorden en vaak eerder een antwoord en vaak ook een oplossing geven dan Tele2 zelf, die in dit opzicht ernstig in gebreke blijft..
En wat feedback bundelen betreft....??????????
Ook dat hadden we jaren geleden al ontdekt......daar wordt helaas weinig tot niets mee gedaan.
Reputatie 1

Ik begrijp je zin niet helemaal of ligt dat aan mij. Wij kunnen niet het werk van Tele2 doen zonder toegang te hebben tot hun paneel .

Wij kunnen niet het werk doen van Tele2?

Wij HOEVEN helemaal niet het werk van Tele2 te doen,
wij zijn immers gewoon zelf ( ex) klant en geven slechts aan wat wij zelf hebben ervaren bij Tele2, en hoe er werd omgegaan met onze klachten, met onze diensten, producten en service. We herkennen daardoor maar al te goed de frustraties van de klant..
Dit is gewoon een klanten voor klantenforum, wat helaas door Tele2 verkeerd gepresenteerd wordt op hun website,Zelfs de klantenservice, die vaak geen antwoord heeft op vragen van klanten, verwijst steeds vaker en doodleuk door naar dit forum.

Tele2 propagandeert dit forum en presenteert het als een verlengstuk van de klantenservice , suggereert dat ze zelf 24/7 aanwezig zijn om service en oplossingen te bieden bij vragen en klachten van klanten.

Daarom mijn vraag:
Wat is de doelstelling van dit klantenforum ?
Als die doelstelling duidelijk is kunnen we het altijd nog hebben over de werkwijze van de vrijwilligers, die hier al jarenlang doen wat ze kunnen om de vele vragen te beantwoorden en vaak eerder een antwoord en vaak ook een oplossing geven dan Tele2 zelf, die in dit opzicht ernstig in gebreke blijft..
En wat feedback bundelen betreft....??????????
Ook dat hadden we jaren geleden al ontdekt......daar wordt helaas weinig tot niets mee gedaan.

Je hoeft niet te zeiken tegen mij. Ik heb dit gemaakt voor mensen die verbeteringen in het forum willen en dus NIET voor mensen die problemen met Tele2. Even beter lezen.
Reputatie 1
Al stuur je de fanfare mee met de tekstbestanden...Heb je dat al eens geprobeerd dan? :8 :D
Tattaraa tata taaaa! :P

Het word gesuggereerd dat dit al gedaan is, geloof er werkelijk niks van.
Reputatie 7
Badge +5
Nope, allemaal gezeik.
Succes.
Beste Tele2'ers,

Start dus geen nieuwe topic als je een tip of idee hebt voor de forum!
Laten we de forum zo schoon mogelijk houden ;)

Ik heb een aantal tips en ideeën op een rijtje gezet:
  • Gebruikersprofiel: 1) Een website invoegen 2) Een uitgebreide handtekening kunnen plaatsen eventueel met afbeelding 3) Gebruikersnaam aanpassen 4) Verschillende social media verbinden met jouw profiel - Facebook, Twitter, Reddit enz
  • Een optie welke gebruikers online zijn, gasten enz
  • De button 'Stel een vraag' veranderen naar 'Start een topic' Er zijn namelijk niet altijd vragen, sommige mensen willen ook gewoon lekker babbelen Daarnaast word er een optie gegeven bij het starten van een nieuwe topic of het een vraag is of niet - erg dubbel dus.
  • Het makkelijker invoegen van BBCode, dit moet nu handmatig
  • Notificatie ontvangen wanneer er iemand gereageerd heeft op jouw post
  • Het integreren van een beloningssysteem 1) Bijvoorbeeld d.m.v. ChangeTip, als je iemand een beloning wil sturen 2) Trofeeën kast
  • Reputatiepunten inschakelen - positief als negatief A) Een geverifieerde gebruiker weergeven - is hij/zij betrouwbaar?!
  • Mogelijkheid om eigen post uitgebreider te bewerken

Heb je nog ideeën of opmerkingen post het in de topic! :D

Voor Leden die een foto willen uploaden vanaf iPad je kan de foto verkleinen met je vingers en tegelijk het knopje links boven indrukken
En de knop rechts in het midden en daarna weer uploaden.

Succes.:D
Succes ermee we horen de resultaten ooit wel dan. Tiscobanks.
Maak er een mooi forum van
Succes ermee we horen de resultaten ooit wel dan. Tiscobanks.
Maak er een mooi forum van
Ben ik het hhelemaal mee eens.