Surveygizmo foutmelding

• 18 mei 2016
  • 5 reacties
  • 246 x bekeken

Ik heb de laatste tijd problemen met het forum. Als ik vanuit een topic terug wil naar de inhoudsopgave, blijft de browser soms wachten op een reactie van www.surveygizmo.com. Als die niet reageert, kan ik niets meer doen. Pagina vernieuwen met F5 en andere acties werken niet. Het enige is om de browser tab (Chrome) te sluiten en opnieuw naar het forum te gaan.
Hebben hier meer mensen last van?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Dat is vreemd! Zal wel iets met de exit survey te maken hebben. Ik ga Insided inlichten.

Ik ben ook benieuwd of anderen hier last van hebben...
Reputatie 5
Badge +2
Aanvullende vragen vanuit Insided:

- Welke browser gebruik je?
- Hoe zie je dat de browser wacht op een reactie van Surveygizmo?
- Hoe vaak heb je dit probleem?
- Hoe vaak verwijder je je cookies?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +2
Hoi WhTurner,

Zou je mijn vragen nog willen beantwoorden? Dan kan Insided verder gaan kijken wat er aan de hand is.

Groetjes,
Jolien
Sorry, ik had gemist dat er aanvullende vragen waren. (Overigens heb ik het de laatste week niet meer gehad!!)
- Ik gebruik Chrome,
- Er staat links onder op de pagina: "wachtend op www.surveygizmo.com"
- Het gebeurde toen ik het meldde regelmatig (een op de vijf keer ongeveer)
- Ik verwijden cookies eens in de een of twee maanden.

De fout nu nog vinden zal wel moeilijk zijn 😃
Reputatie 5
Badge +2
Hoihoi,

Antwoord van Insided:

Bedankt voor de extra informatie, op dit moment kunnen wij inderdaad niet achterhalen waardoor dit probleem zich voordoet. Het lijkt erop dat dit inderdaad user specifiek is en wordt veroorzaakt door de browser instellingen of cookies die aanwezig zijn op zijn systeem. Daarnaast wordt de survey niet vanuit ons aangeboden maar vanuit een extern script en dus kunnen wij hier waarschijnlijk niet heel veel aan doen.

Mocht het probleem zich in de toekomst nogmaals voordoen dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Nou, laten we hopen dat het een bug was die opgelost is!

Groetjes,
Jolien