Rubriekvolgorde op forum

  • 29 September 2017
  • 6 reacties
  • 2328 x bekeken

Waarom is de volgorde van de rubrieken veranderd? Nu staat "Mobiele abonnementen" bovenaan in plaats van "Actuele informatie, Nieuws en Acties" Dit laatste valt nu veel minder op.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Er is een nieuwe manager gekomen in plaats van Jolien?
Reputatie 5
@WhTurner Die heb ik inderdaad aangepast. Deze structuur is voor nieuwe leden iets gemakkelijker aangezien je direct bij onze grootste categorie uitkomt in plaats van storingen en onderhoud.

@eric, niet alleen daarom, hoor 😉 Ik probeer het forum zo makkelijk mogelijk in te richten zodat ook mensen met minder forum-ervaring met ons mee kunnen praten!
Dan heb ik wel een vraag, waarom doek je ook niet even de Golmember lounge op?
Net zoals de categorie die pas leeggemaakt is.
Tele2 houd ons totaal niet op de hoogte van ontwikkelingen op het forum, dus waarom het dan in stand houden.
Want zoals zo vaak het geval is worden wij pas achteraf op de hoogte gehouden als wij zelf het ak geconstateerd hebben.
Op deze maniet heeft die lounge totaal geen zin.
Het is gewoon verwaarloosd door Tele2.
Toch komen velen om te klagen over storingen. Als die consequent worden gemeld in de juiste rubriek, lijkt het mij wel handig als dit specifieke subforum juist wel bovenaan staat (eventueel zonder de onderverdeling in een groep). De rest van die groep kan dan wel naar onderen.,
Zonder aankondiging ineens weer veranderd.
Reputatie 5
Ik heb een eigen topic aangemaakt in de lounge, zodat we inhoudelijk nog even door kunnen gaan op dit onderwerp. :)

Henk

Reageer