protesteren tegen onterechte waarschuwing of ban waar kan dat?

• 24 december 2015
  • 25 reacties
  • 688 x bekeken

Hoi
Ik kreeg net een in mijn ogen geheel onterechte waarschuwing.
Bij wie moet ik zijn om daartegen te protesteren?
Verder wens ik iedereen heel fijne Kerstdagen

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ben je stout geweest Karin, foei nou toch.
Tsk tsk tsk.

Maar laat mij raden wat er aan de hand is.
Tele2 heeft een beetje genoeg van het thumpen van bepaalde info, en is daar blijkbaar niet zo van gediend?
Thumpen van info mag wel, maar dan moet de info wel up to date/waarheidsgetrouw zijn.

En blijkbaar heb je geen ban, want je bent er nog.
Of deze moet ingaan zodra je bent uitgelogd, dat kan ook nog.

Jij ook fijne kerstdagen toegewenst.
Karin...

Zo rond deze tijd van het jaar denk ik dat het misschien een tiepvaut is...

Fijne kerst (jij ook Cypher):)
Dank je wel voor je reactie Cypher maar ik wil graag weten bij wie ik moet zijn wanneer ik het niet eens ben met een in mijn ogen onterechte waarschuwing. Ik weet niet wat je bedoelt met thumpen van bepaalde info?

Ik heb nog geen ban nee,
Anders kon ik hier de vraag niet stellen natuurlijk.
Nee Friesian geen sprake van type foutjes.
Nee Friesian geen sprake van type foutjes.
Da's jammer...een ban, een waarschuwing gun ik niemand...:$
Ik ook niet maar als er terecht een gegeven wordt kan ik er vrede mee hebben. Maar wanneer dingen uit verband worden getrokken en regels verkeerd worden toegepast wil ik daar op zijn minst met degene die dit forum leidt over praten. Vroeger was dat Maartje maar wie er nu verantwoordelijk is weet ik niet.
Ik hoop echt, ik begrijp je meer dan goed, dat de persoon in kwestie de handschoen durft op te nemen en jullie tweetjes openhartig met elkaar het be/uitspreken.
Je weet, dat is mijn pakkie-an......! :8
Maar wie is nu de verantwoordelijke man of vrouw dus de forumleider zeg maar ????????
Reputatie 5
Badge +3
Je kan toch een privébericht sturen naar degene die je de waarschuwing stuurde?
Reputatie 5
Badge +3
Je kan toch een privébericht sturen naar degene die je de waarschuwing stuurde?
Je zal te negatief geweest zijn en te recht voor z'n raap, dat vinden ze in de regel erg lastig,..
Ik wil protesteren tegen degene die me die waarschuwing stuurt. Daar heb ik al prive een antwoord gegeven op de waarschuwing. Maar er moet toch iemand zijn waarbij je je beklag kan doen over iemand?
Reputatie 5
Badge +3
Als je die waarschuwing van een moderator hebt gekregen, dan kan je er verder niks mee (denk ik)
Of er moet een opper-moderator in functie zijn, maar dat betwijfel ik,.
Oh ik dacht dat er net als in het gewone leven iemand is die de supervisie heeft over dit forum en zijn regels en de toepassing daarvan. Dus iedere moderator ook de beginnende kan waarschuwingen en misschien zelfs ook ban uitdelen? Daar is geen overleg voor nodig?
Reputatie 5
Badge +3
Zover ik weet heeft elke moderator de mogelijkheid (bevoegdheid) om een waarschuwing of ban uit te delen, maar ik denk dat dit wel in overleg met de andere moderators gaat zeker bij een ban.
Reputatie 7
Badge +5
Ik ook niet maar als er terecht een gegeven wordt kan ik er vrede mee hebben. Maar wanneer dingen uit verband worden getrokken en regels verkeerd worden toegepast wil ik daar op zijn minst met degene die dit forum leidt over praten. Vroeger was dat Maartje maar wie er nu verantwoordelijk is weet ik niet.
Had in andere topic al een post geplaatst over "waarschuwingen".
Mag ik hieruit opmaken dat jij tevens een "schriftelijke" waarschuwing hebt gekregen bovenop die openbare schoffering ?

Als je die waarschuwing van een moderator hebt gekregen, dan kan je er verder niks mee (denk ik)
Of er moet een opper-moderator in functie zijn, maar dat betwijfel ik,.

Nee, ieder waarschuwt naar eigen vermogen en inzicht, is vaker gemeld dat er geen forum-moderator (meer) bestaat.
Net als Maartje die nergens op de topics inging maar "neutraal" op de achtergrond bleef.
Uiteraard niet bedoeld om daar een oneindige welles nietes te gaan houden over een waarschuwing o.i.d.
@ Bombarie

Ja ik heb op basis van artikel.7g van de huisregels een waarschuwing van Rick van Tele2 in mijn prive berichten ontvangen.
De topicstarter zou door mij gehinderd zijn in het verzamelen van informatie die hij wilde hebben over ervaringen van 4G .
Ik raadde hem aan de vele topics van oude klanten op het forum eens goed te lezen.
Wees verder op informatie van Eric die stelde dat je 2 netwerken voor 1 prijs kreeg en antwoordde daarop dat TS de 2 netwerken noodgedwongen kreeg omdat Tele2 zelf geen 3G netwerk ter beschikking heeft.
Reden genoeg dus vond Rick om waarschuwing te geven.
Het principe waar het om gaat is dat je klanten wel informatie mag verstrekken maar moet zwijgen over de negatieve aspecten van de uitrol en de klachten die er nog steeds zijn bij een aantal oude klanten die nog wachten op het beloofde en alom geprezen 4G
Reputatie 7
Badge +5
Tja, VoLTE ergens in de toekomst en de nodige toestellen zijn dan ook zeer gebruikelijke 4G ervaringen.
En uiteraard blijven "we" masten aanzetten, alles voor wat er (misschien) goed gaat in de toekomst, maar vooral geen (slechte) ervaringen die aantoonbaar zijn.
Ik zie die (openbare) waarschuwing(en) dan ook dat kritiek niet met de juiste argumenten verworpen kan worden.

*
Moet wel zeggen dat ik "contact" onderhoud met 1 van de moderatoren waar alles wat genuanceerder verloopt dan uit de losse pols openbaar waarschuwingen! te geven op het forum.
Wat ook fijn is dat er wordt verwezen naar de huiskamer om daar de discussie
Te voeren maar waar van discussie geen sprake is omdat er geen reacties komen van rechtstreeks betrokkenen.
Badge +5
Nou, Tele2 is het an het afleggen tegen de andere providers en ik denk dat ze daarom zo'n kort lontje hebben en alleen maar positieve informatie willen.

http://www.emerce.nl/nieuws/tele2-verliest-hoog-tempo-klanten
Kort lontje hebben of met 2 maten meten is een groot verschil.
Als naar ervaringen met 4G wordt gevraagd verwijs ik naar de vele topics met ervaringen van andere klanten. Als daar weinig positieve ervaringen tussen staan ligt dat niet aan mij.
Naar de ervaringen van klanten uit het recent verleden verwijzen schijnt niet te mogen
Dat wordt onmiddelijk verwijdert. Begrijpelijk ook wel natuurlijk.
Geloof verder niet alle berichten Bas:)
Het gaat heel goed met Tele2
ik lees nog steeds heel veel positiefs over Tele2 (al komen ze wel steeds van dezelfde persoon)
Badge +5
Ja het gaat geweldig met ze....:)
Badge +4
Er is een groot verschil tussen je mening geven en zeggen dat iets feitelijk zo is. De laatste tijd hebben we weer veel berichten moeten verwijderen omdat niet constructief was, feitelijk onjuist, of gewoon omdat er onrust gezaaid wordt. Wij hoeven ons verder niet toe te lichten waarom we berichten aanpassen c.q. verwijderen. Dit staat ook beschreven in de huisregels.

Karin jij hebt een waarschuwing gekregen en helaas voor jou is het niet mogelijk om daarover in protest te gaan. Ik wil je vragen te letten op wat je schrijft en in dat opzicht weet je denk ik heel goed wat ik bedoel. Onlangs hebben we nog een prettig gesprek gehad waardoor ik het erg jammer vind dat we op dit punt gekomen zijn, maar soms moet je ook dit soort beslissingen nemen. Een eerste waarschuwing zegt nog helemaal niets, het is aan jou of er meerdere zullen volgen.

Natuurlijk hoef je het niet eens te zijn met wat iemand op het forum post. Wij willen graag zien dat er dan om een bronvermelding of een andere onderbouwing gevraag wordt in plaats van het uitlokgedrag dat nu vertoond wordt, dat lijkt me niet te veel gevraagd. Zodoende houden we het forum zoals deze bedoeld is. We hebben een gedeelte voor support, hierin hoort alleen feitelijke informatie, en een gedeelte waar je van alles en nog wat kunt doen (zolang je je houdt aan de huisregels). Gebruik je het forum zoals in de huisregels beschreven volgen er geen consequenties, zo simpel is het. Daar is verder geen discussie over nodig.
Maurice, mag ik je een PB sturen?
Nou Maurice regels waar geen discussie over gevoerd kan worden omdat degene die de regels maakt dat niet nodig vind, geeft wel te denken. Dat discussie over regels niet mogelijk is vind ik een zeer kwalijke zaak.