beantwoord

Problemen met decoder

  • 21 januari 2018
  • 6 reacties
  • 1736 x bekeken

Nog maar net 2weken klant gelijk was het tv kastje stuk OK nieuwe gehad kan gebeuren.Maar nu is de modem in de war of stuk geen idee vanaf gisteren lag alles er ineens uit dacht storing dus wachte af nu dag verder nog niks ? power blijft groen knipperen net zoals de DSL en tv WAT IS HET PROBLEEM lekker weekend zonder iets te hebben
icon

Beste antwoord door WhTurner 21 januari 2018, 11:13

Heb je de modem al eens uit en (na 1 minuut) aan gezet? Blijft de power dan knipperen? Vermeld ook even welk type modem je hebt.
Heb je je klantnummer in je profiel gezet? Dan kan een moderator (misschien morgen) direct naar je verbinding kijken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Heb je de modem al eens uit en (na 1 minuut) aan gezet? Blijft de power dan knipperen? Vermeld ook even welk type modem je hebt.
Heb je je klantnummer in je profiel gezet? Dan kan een moderator (misschien morgen) direct naar je verbinding kijken.
Alles al geprobeerd moet morgen ochtend maar even bellen denk dat modem stuk is wand als ik stroom eraf haal en na paar minuten weer erin doe gaan gelijk alle lichtjes weer groen knipperen zoals die al deed dus hij start niet opnieuw op ook resetten doet het niet ook aan en uit knop niet
Kijk
Reputatie 5
Badge +3
Als een harde reset (kleine gaatje aan de achterkant van modem enkele seconden ingedrukt houden) geen resultaat geeft, is 100% het modem overleden. Klantenservice bellen en vragen om snel een nieuw modem op te sturen werk het snelst.
Ook gedaan werkt niet dus echt kapot bel ze zo
Reputatie 4
Badge +3
Is het al gelukt met het bellen naar de klantenservice?

Als je een klantnummer aan je profiel toevoegt dan kan ik ook even met je meekijken.

Groeten,

Jeroen