beantwoord

Privébericht aan moderator

• 29 december 2015
  • 27 reacties
  • 1981 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

27 reacties

Het is eigenlijk een beetje triest voor woorden dat ik hiervoor speciaal een topic moet aanmaken.
Ik wil enkele belangrijke punten bespreken met een moderator via een PB
Wie van de mods mag ik een PB sturen?

Om iets te bespreken heb je minimaal "2 richtingsverkeer" nodig.
Aangezien er verder geen reactie komt / is gekomen vanuit de moderatoren (wat me totaal niet verbaast) op de gestuurde PB, zal ik mijn vragen openlijk stellen.

@Cypher
Ik houd je niet langer in suspence, komt ie....🆒

Waar gaat het om?

Vraag 1.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/huisregels-tele2-forum-49669

**
Om te zorgen dat dit voor iedereen een prettige ervaring is, hanteren we al sinds de oprichting jaren geleden een aantal simpele regels. Wat mag je van het forum verwachten en wat verwachten wij van jou? Hoe gaan we online met elkaar om?
Mocht er iets niet helemaal duidelijk zijn, dan horen wij het natuurlijk graag.
1. Als je een bijdrage wilt plaatsen op het Tele2 forum, moet je je registreren als deelnemer.

2. Door het gebruiken van het Tele2 forum, hetzij als geregistreerde deelnemer, hetzij als niet-geregistreerde lezer, geef je aan op de hoogte te zijn en akkoord te gaan met deze forumvoorwaarden. Tele2 heeft het recht deze voorwaarden zonder aankondiging te wijzigen.

---------------------------------------------------------------------------

Ik heb een topic gelezen waaruit ik slechts een beperkt deel van citeer.
laat het leegtrekken van het internet en het vullen van dit forum over aan Tele2 klanten.

---------------------------------------------------------------------------

Waar in de huisregels staat dat het vullen overgelaten moet worden aan Tele2 klanten?
Bij 1. - lees ik deelnemers, over Tele2 klanten wordt met geen woord gerept.

Waarom zouden niet-klanten / oud-klanten geen reacties en er zijn er met talloze reacties, vrijwillig en behulpzaam mogen plaatsen?
Voorbeeld ter illustratie.
https://forum.tele2.nl/4g-285/internet-48583

Volgens mij heb ik het de jongedame heel erg duidelijk uitgelegd hoe het werkt in Jip en Janneke taal.

Ik zie in de huisregels voor anderen die, net als ik geen klant zijn, geen enkele belemmering voor het plaatsen van een reactie als deelnemer. (of het zou discriminerend, aanstootgevend o.i.d. moeten zijn)

Door het gebruiken van het Tele2 forum, [.....] geef je aan op de hoogte te zijn en akkoord te gaan met deze forumvoorwaarden.

(Deze vraag is er nog bij gekomen in de tussentijd waarin ik heb gewacht....)

Hoe kan men op de hoogte zijn en akkoord gaan met deze forumvoorwaarden bij het plaatsen van bijvoorbeeld een reactie, wanneer??
Tele2 heeft het recht deze voorwaarden zonder aankondiging te wijzigen.

Vraag 2 gaat over privacy maar die plaats ik dus niet, juist vanwege die 1nuh 😃 regel die ik mezelf stel...

Vraag 3.

Dit is 1 van de 1e criteria waar ook toekomstige klanten naar kijken.
Toen ik klant was bij Tele2 herinner ik me dat er al problemen waren met de app, dit zie ik nog regelmatig als ik zo nu en dan het forum bezoek.

Wanneer wordt er eens werk van gemaakt dat die app goed werkt?
****************************************************************************************************

Dit waren de vragen, ik ben benieuwd hoe forumleden en mods hierover denken.

Voor diegene die me nog niet kennen......
Ik ben die paardengek...:P
Reputatie 4
Badge +3
Beste Friesian,

We reageren normaal niet op ongevraagd privé, omdat we zo snel mogelijk support willen verlenen. Na de feestdagen is het weer erg druk geworden en we waarderen jouw feedback niet minder, maar ik was zeker van plan om er op terug te komen. Ik heb dat nu in privé gedaan. Dit topic lijkt me nu overbodig. Je kunt gewoon reageren op mijn privébericht als je wilt!

Groetjes,
Rick