beantwoord

Opzeggen internet thuis abonnemen. Vandaag opzeggen, wanneer afgesloten?

• 13 juli 2018
  • 6 reacties
  • 6474 x bekeken

Ik ben van plan mijn Internet Thuis abonnement op te zeggen. Ik kan alleen niet vinden wanneer ik dan afgesloten wordt. Als ik vandaag (13 juli) bijvoorbeeld opzeg wordik dan 12 augustus einde dag afgesloten?
icon

Beste antwoord door eric 13 juli 2018, 21:25

Opzegtermijn is inderdaad 1 maand. Als je initiele contracttermijn afgelopen is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Opzegtermijn is inderdaad 1 maand. Als je initiele contracttermijn afgelopen is.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Michiel10,

Jammer dat je wil opzeggen, mocht ik je toch nog ergens bij kunnen helpen laat het maar even weten!

Groet, Kevin
Hé Michiel10,

Jammer dat je wil opzeggen, mocht ik je toch nog ergens bij kunnen helpen laat het maar even weten!

Groet, Kevin

Het online opzegformulier van jullie werkt niet. Lijkt daardoor onmogelijk om online op te zeggen. krijg als melding dat datum niet juist is. Er wordt helemaal geen datum gevraagd. Ga morgen wel bellen.
Reputatie 5
Badge +2
Dat schiet niet op dan. Als je wil zou je hier dan een screenshot van kunnen maken? (maak je prive gegevens dan wel even onleesbaar). Het zal voor jou waarschijnlijk niet meer nodig zijn maar dan gaan we kijken wat er mis gaat met het formulier

Groet, Kevin
Dat schiet niet op dan. Als je wil zou je hier dan een screenshot van kunnen maken? (maak je prive gegevens dan wel even onleesbaar). Het zal voor jou waarschijnlijk niet meer nodig zijn maar dan gaan we kijken wat er mis gaat met het formulier

Groet, Kevin

Gisteren ook telefonisch gemeld dat het formulier niet werkt. Het werkt vandaag weer wel. Dus het is blijkbaar nu opgelost
Reputatie 5
Badge +2
Ah, duidelijk! Bedankt voor het melden!