beantwoord

mijn account werd onrechtmatig gebruikt

• 28 december 2017
  • 3 reacties
  • 824 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
het lukt mij niet mijn account van dit forum te verwijderen. Er is vast een lieve moderator die dit voor mij doen kan. bijvoorbaat de hartelijkste bedankjes en een fijn nieuw jaar.
icon

Beste antwoord door Henk van Tele2 29 december 2017, 09:37

Ha Rena,

Ik zie wat er gebeurd is. Esther heeft een ander lid, welke bijna dezelfde gebruikersnaam gebruikt, getagged in een bericht. Vandaar dat je hiervan een mailtje krijgt.

Zoals Eric al aangeeft is het niet mogelijk je account te verwijderen maar ik kan wel je gebruikersnaam veranderen. Wil je mij in een privébericht een suggestie sturen? Dan pas ik het voor je aan.

Alvast een fijne jaarwisseling!

Henk
Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Accounts kunnen niet verwijderd worden. Wel kan een moderator je forumnaam aanpassen. Maar onder dit account heb je niets gepost behalve bovenstaand bericht. Dus hoezo onrechtmatig gebruikt?
ik kreeg net een bericht, op mijn e-mail, dat er gereageerd is op een bericht op het forum dat ik geschreven zou hebben. En dat heb ik dus niet gedaan.. vandaar.

toevoeging:
"Hi Rena,

Estherunlimited heeft je genoemd in Tele2 3G snelheid omlaag.. Ga snel kijken!

Groetjes,
Het Tele2 Forum Team"

Daar heb ik nooit gepost. Vandaar dus.
Reputatie 4
Ha Rena,

Ik zie wat er gebeurd is. Esther heeft een ander lid, welke bijna dezelfde gebruikersnaam gebruikt, getagged in een bericht. Vandaar dat je hiervan een mailtje krijgt.

Zoals Eric al aangeeft is het niet mogelijk je account te verwijderen maar ik kan wel je gebruikersnaam veranderen. Wil je mij in een privébericht een suggestie sturen? Dan pas ik het voor je aan.

Alvast een fijne jaarwisseling!

Henk

Reageer