Levering (versneld?)

  • 3 december 2015
  • 0 reacties
  • 473 x bekeken

Beste Tele2 (e.a.),

Op 21 oktober heb ik een aanvraag gedaan voor glasvezel op mijn nieuwe adres. Helaas is deze bestelling toentertijd niet doorgekomen, zo bleek na correspondentie via Twitter. Ik heb daarom opnieuw op 26 november een aanvraag gedaan. Wij gaan echter a.s. weekend al verhuizen, omdat we er van uit gingen dat de aanvraag van 21 oktober wel ontvangen zou zijn.. Is het misschien mogelijk om deze aanvraag versneld door te voeren? Mij werd verteld door een medewerker van de klantenservice dat de aanvraag in goede orde ontvangen was en deze week doorgezet zou worden. Het zou erg jammer zijn als we zo lang zonder internet en tv zouden zitten. Mocht er iets anders mogelijk zijn, dan hoor ik dat ook graag (misschien via een grotere bundel op mijn telefoonabonnement op internet o.i.d.?).

Groet,

Vince

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.