Kroontje in avatar, handig?

• 29 juni 2015
  • 8 reacties
  • 434 x bekeken

Al ben ik geen klant meer wil ik toch even iets vragen.
Een aantal mensen zijn Goldmember of worden dat. Nu staat er een klein kroontje in je avatar bij jou als Goldmember, iets wat je zelf niet kunt veranderen. (Zoals er bij moderatoren in dezelfde hoek in de avatar iets hebben staan.)

Worden forumbezoekers hierdoor niet eerder verward dat jij als medewerker van Tele2 wordt gezien?

Friesian.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Alleen als er bij het kroontje ook nog zou staan : van Tele2 Friesian.
Badge +5
Hey Friesian,

Je mag altijd iets vragen hoor! Jullie zijn er al vroeg bij op de maandagmorgen. ;)

We hopen dat we door het gebruik van het kroontje in combinatie met de naam 'goldmember' het signaal afgeven dat het hier om forumgebruikers gaat. Het zal wellicht af en toe voorkomen dat er verwarring ontstaat, maar die verwarring heb ik ook al eens gezien voordat we de kroontjes gebruikten. Mocht het nou toch zo zijn dat iedereen compleet de weg kwijt is hierdoor, zullen we het absoluut weer onder de loep nemen.

Groet,
Jefta
Hey Friesian,

Je mag altijd iets vragen hoor! Jullie zijn er al vroeg bij op de maandagmorgen. ;)

Groet,
Jefta

Hoihoi Jefta,

Bedankt voor je reactie Jefta. Zij die ons al langer kennen, kennen ons pappenheimers.:D:)
En wat je schrijft dat klopt weet ik al langer.
Daarom ook mijn keuze voor deze forumcategorie.
En euhhhh, ikkuh en Karin303 zijn vaak een van de early birds.🆒

Groeten,
Friesian. (aka ut paerdjuh)
Hey Friesian,

Groet,
Jefta

Ja Jefta we zijn meestal vroeg op en vaak laat aanwezig, Vind je het goed dat ik je even een PB stuur straks?

Groet Karin
Badge +5
@Friesian; blijf dingen maar gewoon signaleren hoor! Het is altijd goed dat er af en toe door een andere bril naar het forum gekeken wordt.

@karin303; dat mag altijd!

Groet,
Jefta
@Friesian; blijf dingen maar gewoon signaleren hoor! Het is altijd goed dat er af en toe door een andere bril naar het forum gekeken wordt.

@karin303; dat mag altijd!

Groet,
Jefta

Ok is onderweg met de postduif!
Badge +5
Hi karin303,

Thanks, ik heb inmiddels ook al gereageerd. :)

Groet,
Jefta
Reputatie 7
Badge +5
:?
Jongens, meisjes ik neem niet deel aan dit oeverloze gesoebat, maar ik heb andere prioriteiten waar ik aan denk.
Hier wil ik het bij laten.
Er zijn ergere dingen !!!