beantwoord

inbox webmail zonnet werkt niet meer... (inbox is niet vol)

  • 8 september 2020
  • 1 reactie
  • 665 x bekeken


Ik ben nog een oude zonnet gebruiker maar gebruik deze nog steeds als eerste email adres omdat dit bij mijn relaties het meest bekend is. Het lukt mij sinds enige dagen niet meer om via webmailadres mijn E-mail op te halen. Lijkt wel of de server niet werkt. Versturen lukt wel.
Ik krijg geen foutmelding. Het is gewoon geblokkeerd. Sinds kort wel aangegeven richting Tele 2 dat ik mijn zonnet mailadres betaald wil behouden. Via Tele2 en zonnet krijg geen antwoord op dit probleem. Heeft iemand een idee wat hier aan de zou kunnen zijn.

icon

Beste antwoord door eric 8 september 2020, 22:30

Als je inmiddels een betaald account hebt bij de firma zonnet, dan is er alleen te communiceren via een support pagina, https://www.zonnet.nl/support .

 

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Als je inmiddels een betaald account hebt bij de firma zonnet, dan is er alleen te communiceren via een support pagina, https://www.zonnet.nl/support .