Ik zie zie iets blauws.

  • 27 March 2018
  • 9 reacties
  • 3117 x bekeken

HoiHoi,

Ik blijf een melding houden van een nieuwe PB maar dat is niet zo. Hebben meer mensen deze foutmelding? Volgens mij hoort dat niet Tele2, graag oplossing.

Fijne dag nog! ?

9 reacties

Reputatie 5
@Friesian, ik had dit vorige week ook maar 2 dagen daarna de afmelding dat dit opgelost zou zijn. Kun je mij een screenshot sturen, dan stuur ik dit 1:1 weer door. Thanks!

Henk
Reputatie 7
@Friesian als je de gesprekken weer open (na verwijderen van cache) zou de meldingen weg moeten zijn.
@Friesian, ik had dit vorige week ook maar 2 dagen daarna de afmelding dat dit opgelost zou zijn. Kun je mij een screenshot sturen, dan stuur ik dit 1:1 weer door. Thanks!

Henk

Via PB kan ik geen bijlage naar je sturen. En vanwege privacy geef ik niet zomaar inzage in mijn PBeetjuhsâ˜ș
Maar dit kan ik alvast sturen.

Fijne dag nog !?
Reputatie 5
Thanks! :)

Ik laat het je weten als ik antwoord krijg.

Henk
Okiedokie, thanks right back to you !?
Reputatie 5
Ha @Friesian, Heb je de tip van Rena Chan nog geprobeerd? Ze kunnen het namelijk niet goed reproduceren en er is niet een directe oorzaak te vinden.

Ik hoor het graag,! :)

Henk
Hoi Henk en Rena - @Henk van Tele2 en @Rena Chan.

Zojuist de stappen gedaan uit het advies, echt alles verwijderd op zowel tablet als telefoon (Nokia 5) bij browsergegevens wissen, PB eerst geopend..
En missie geslaagd. Bedankt !?

Fijne avond nog !?
@Friesian gewoon niet meer zoveel PBs sturen, kan die ook niet blauw worden 😉
Totdat Tele2 overgaat op geel......??


Eens kijken of PM verschil maakt.??
(of anders BP )?

Reageer