beantwoord

i want to remove myself from the forum

  • 7 January 2020
  • 7 reacties
  • 347 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, 

can I remove myself from the forum? I don’t wanna be part of it anymore, since I don’t feel comfortable having my name and/or data exposed. 
 

thanks 

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 8 January 2020, 13:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

They can change your name. Any prefference for the new name?

I would prefer not to have an account in the forum at all. 

That cant be done, you can only change your screen name.

don’t I have the right to delete my account? that is insane. I don’t want my email address linked to this website

@Kevin van Tele2 vaak kan het niet wordt er door Tele2 medewerkers gezegd en kan alleen de screen name verandert worden, nu kan het blijkbaar wel.

Het zou fijn zijn als daar ophelderi g in gegeven wordt want ik persoonlijk heb weinig zin om op die manier mensen voor te lichten  als de info niet klopt die ik dan geef, want dan sta je een beetje voor paal.

 

Dus wat is het nu?

 

 

Reputatie 7
Badge +12

They can change your name. Any prefference for the new name?

That cant be done, you can only change your screen name.

Reputatie 5

Hi nathccoutinho,

I can delete your forum account for you if you wish, send me a private message if you're sure and I'll remove it for you.

 

Reputatie 5

@Cypher Als er specifiek om gevraagd wordt dan kunnen we het account verwijderen. Als we alleen een schermnaam aanpassen dan blijft er nog privé informatie in het profiel, mogelijk in privéberichten en topics achter. Om te kunnen voldoen aan het “recht om vergeten te worden” verwijderen we daarom het volledig account.