beantwoord

Hacken iPhone

  • 16 January 2020
  • 2 reacties
  • 724 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Mijn vriend kan alles zien wat ik doe op mijn iphone x, oa : WhatsApp, Line, kortom alle apps. Hoe is dit mogelijk terwijl hij geen toegang tot mijn iphone heeft. Heeft hij via hotspot/wifi mijn iPhone of andere manier gehacked/overgenomen? Graag wat informatie en hulp. Hoe kan ik mijn iphone goed beveiligen. Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Jacco 16 January 2020, 19:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi Nng,

 

Wat een vervelende situatie is dat zeg. Heeft hij er toevallig een app op geïnstalleerd en deze ergers verborgen in één van de mappen? En heeft hij daadwerkelijk laten zien dat dit kan? En is hij met bewijzen gekomen? Een iPhone hacken middels hotspot/wifi is bijna onmogelijk. 

 

Mocht je niks kunnen vinden en het niet vertrouwen adviseer ik je om je telefoon opnieuw in te stellen zonder dat je er daarna weer een back-up op zet. En misschien eens een goed gesprek met je vriend aangaan, want dit kan natuurlijk niet, maar die keuze ligt bij jou haha.

Reputatie 7

Heb je een eigenlijk Apple account dat je gebruikt? En heeft je vriend niet toevallig ‘schermtijd’ ingesteld, daarmee kan hij in feite jouw telefoon beheren. Tijd voor een goed gesprek met je vriend.