beantwoord

Geld nog niet terug.

  • 11 January 2021
  • 3 reacties
  • 158 x bekeken

18 dagen terug heb ik mijn bestelling bij Tele2 geannuleerd. Heb deze week veel contact gehad met de klantenservice en die vertelden mij dat het geld zo snel mogelijk teruggestort zou worden. Ondertussen is het weer 4 dagen later en is het geld nog steeds niet teruggestort. 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 12 January 2021, 00:26

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7

Normaal gesproken staat daar 14 dagen voor. Heeft de klantenservice een ticket aangemaakt voor de backoffice? Wacht anders hier een een Tele2 moderator, die kan het alsnog voor je regelen.

Bij de klantenservice vertelden ze dat ze een mail naar de financiële afdeling gestuurd hadden zodat zij z.s.m het geld over zouden maken. Maar dat is nu onderhand ook 5 dagen geleden.

Normaal gesproken staat daar 14 dagen voor. Heeft de klantenservice een ticket aangemaakt voor de backoffice? Wacht anders hier een een Tele2 moderator, die kan het alsnog voor je regelen.

Bij de klantenservice vertelden ze dat ze een mail naar de financiële afdeling gestuurd hadden zodat zij z.s.m het geld over zouden maken. Maar dat is nu onderhand ook 5 dagen geleden.

Reageer