beantwoord

Geen gehoor van Redeem

  • 16 July 2019
  • 5 reacties
  • 3257 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Sinds 11 juli heeft Redeem mijn iPhone 7 + rose ontvangen, die in zeer goede staat is. Er zou binnen 36 uur een bevestiging via mail/sms naar mij gestuurd worden maar tot op heden heb ik niks vernomen. Ik heb maandag 16 juli een mail gestuurd naar Redeem om te vragen of mijn toestel is ontvangen en wat ik nu kan verwachten. Want aan de ervaringen en reacties online te zien word ik een beetje bang dat ik belazerd word. Online te zien en de staat van mijn telefoon is mijn telefoon 195,- waard. Dus ik zou graag mijn geld gestort willen hebben of mijn telefoon teruggestuurd. Wat kan ik nu het best doen? En wat gaat tele2 hieraan doen aangezien dit via jullie gaat en Redeem jullie relatie is.
icon

Beste antwoord door LDaln 18 July 2019, 11:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Sorry typ fout, ik heb 15 juli een mail gestuurd.
Reputatie 6
Hoi @LDaln

Welkom op het forum van Tele2,

Jammer dat Redeem nog niet heeft geen gereageerd, onze ervaring is dat de reacties traag tot stand komen.
We hebben geen gevallen van oplichting meegemaakt, maar ik snap dat je met spanning zit te wachten.
Als je vrijdagmorgen nog geen reactie hebt gehad, wil je het dan even hier melden?
en zou je morgen nog eens een mail kunnen sturen naar ze?

Fijne dag,

Arjan
Hallo @Arjan van Tele2

Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Ik zal morgen nog een mail sturen, en bij geen gehoor vrijdagmorgen zal ik het hier nog even neerleggen.
Bedankt !

Jij ook een fijne dag,

Lucinda
Hallo @Arjan van Tele2,

Het is geregeld ! Bedankt !

Groet,

Lucinda
Reputatie 6
Fijn om te horen!
Ik sluit daarom dit topic.

Fijne dag,

Arjan