beantwoord

Geboortedatum in forum profiel niet privé

  • 14 August 2020
  • 4 reacties
  • 531 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zie dat mijn geboorte datum in het forum profiel niet op privé staat. Ik heb deze informatie ooit eens op verzoek van een moderator ingevuld. Is het mogelijk om deze informatie alsnog privé te maken?

 

Zo nee, hoe kan ik de geboorte datum helemaal verwijderen? Ik kan hem nu alleen maar wijzigen in een foute geboorte datum, maar dat zou een moderator weer op het verkeerde been kunnen zetten bij het controleren van mijn persoonsgegevens.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 17 August 2020, 08:51

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als moderators gegevens nodig hebben voor verificatie van een forumlid, dan vragen ze een privébericht. Als je jouw leeftijd prive prive wilt houden dan zou je inderdaad een fake kunnen neerzetten van 1-1-2020 of zo?

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Shilka,

Goed dat je zo oplettend bent! Je kan jouw geboortedatum aanpassen in een ‘fake’ geboortedatum zoals @eric aangeeft.
Dit kan je eenvoudig doen door in te loggen en jouw persoonsgegevens te wijzigen!
Als een moderator in de toekomst gegevens nodig heeft van jou dan kan je dit indien mogelijk weer aanpassen.
Wil je dat ik het voor je wijzig? Geen probleem, geef dan een seintje en ik pas het meteen voor je aan! 
Je bent goed actief op de Community, leuk om te zien! Dat willen we natuurlijk zo houden.
Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. We staan voor je klaar! :thumbsup:

Als moderators gegevens nodig hebben voor verificatie van een forumlid, dan vragen ze een privébericht. Als je jouw leeftijd prive prive wilt houden dan zou je inderdaad een fake kunnen neerzetten van 1-1-2020 of zo?

Toch was het hier zo'n 2 jaar geleden best wel gebruikelijk dat forum moderators mensen vroegen om ‘hun forum profiel zo compleet mogelijk in te vullen om zo snel mogelijk geholpen te kunnen worden’ . Kan het zijn dat het destijds nog wel privé informatie was en dat dit later veranderd is?

Ik heb het nu veranderd naar 2035, dan is het wel duidelijk denk ik  :D

Dank jullie wel!

Vroeger stond mijn geboortedatum in mijn profiel, mat een vinkje bij: alleen leeftijd openbaar.

Naar aanleiding van dit topic ging ik in mijn profiel kijken en bleek mijn geboortedatum verdwenen. Er is dus iets veranderd.