beantwoord

Forumnaam

• 19 maart 2015
  • 31 reacties
  • 2186 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Ik zal het meenemen in het komende overleg. Daar zal ik ook laten weten hoe jullie erover denken.
Als er meer informatie is, zal ik jullie het melden :)
Dank jullie allemaal.
Fijne zondag nog! Groet,
Ben
Reputatie 7
Badge +5
Zolang het bij willekeurig modereren blijft met zaken die er "niets toe doen" zal het me worst wezen.
Zaken die er wel toe doen kan ik me meer druk om maken.
Dit valt uiteraard onder de streng vallende regels naar aanleiding van een besluit die ooit is genomen na een zinloze discussie wel/geen naamsveranderingen.
Reputatie 7
Het maakt mij niet uit of het gedaan wordt of niet. Waar het om gaat is dat de ene medewerker zegt: Dat doen we niet meer en als we dat dan vervolgens communiceren aan de klant dan duikt er opeens een andere medewerker op die het wél doet.
Daar zal ik ook laten weten hoe jullie erover denken.
Reputatie 7
Badge +5
Heerlijk toch, één forum-moderator én een klankbord 🆒
Next.
Reputatie 6
Badge +5
Het maakt mij niet uit of het gedaan wordt of niet. Waar het om gaat is dat de ene medewerker zegt: Dat doen we niet meer en als we dat dan vervolgens communiceren aan de klant dan duikt er opeens een andere medewerker op die het wél doet.
Precies, that's it.
Van mij mag het best aangepast worden hoor als moderators er blijkbaar
wel de tijd voor hebben, maar als het niet meer gebeurd: ook goed. 🙂
Reputatie 7
Badge +5
Tijd voor hebben ?
Weet je wat tijd kost, dat er verdomd word om géén numerieke forumnaam toe te staan en duidelijk vermelden om geen gegevens te plaatsen.
Moet er eerst gevraagd worden welke naam gewenst is , vervolgens vertellen dat het gelukt is.
Met gegevens de zooi verwijderen, en op die plek typen dat het verwijderd is, vervolgens ook in het antwoord nog even uitleggen dat het niet zo handig is.

Natuurlijk reageert hier elke moderator exact hetzelfde op, geen willekeur van hun kant.
En daar is dan geen enkele regel dat het moet.
Tja we gaan liever even eerst vergaderen over een forumnaam waar één forum-moderator het afkan :?