beantwoord

Forumnaam

  • 19 maart 2015
  • 31 reacties
  • 2186 x bekeken

Ik wil mijn forumnaam wijzigen.
Wie kan/wil me daarbij helpen?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 20 maart 2015, 15:20

Beste Jan,
Het is aangepast 🙂 Veel plezier nog op het forum.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Hoi

Dat kan alleen een moderator voor je doen. Geef hier in dit topic even aan welke forumnaam je wilt gaan gebruiken.
Hoi

Dat kan alleen een moderator voor je doen. Geef hier in dit topic even aan welke forumnaam je wilt gaan gebruiken.


Mijn forumnaam zou moeten zijn 'Highstreets' , dus met een hoofdletter
Reputatie 7
Forumnaam kan alleen gewijzigd worden als je een 06-nummer hebt gebruikt. In dit geval kan dat dus helaas niet.
Daar begrijp ik niks van.
Wat heeft een forumnaam met een 06-nummer te maken?
Soms gebruiken mensen hun 06 nummer als inlognaam. Ze weten dan niet dat dat kan leiden tot misbruik. Daarom wordt in dat geval de naam wel gewijzigd. Ik wist niet dat naam wijzigen alleen in dat geval mogelijk is en gaf u dus verkeerde info. Sorry daarvoor

Groet
Karin
Okay karin303
Toch bedankt voor de reactie.
Nu nog een moderator vinden die mijn forumnaam wil aanpassen.

Groet
Jan
Ondanks uw reactie in een topic waar dit onderwerp totaal niet thuis hoort, zou ik u willen vragen nog eens terug te lezen in dit topic.

U krijgt duidelijik antwoord dat het niet mogelijk is, maar gaat vervolgens gewoon door, ook nog in andere topics? Tja....... wat een probleem, die hoofdletter.
Reputatie 6
Badge +5
Beste Jan,
Het is aangepast 🙂 Veel plezier nog op het forum.
Groet,
Ben
Zo, ook weer opgelost. Was ook echt noodzakelijk, die kleine letter was zo verschrikkelijk.... 😃
Bedankt Ben.
Groet Jan
Reputatie 7
Dat is lekker handig Ben! En een verspilling van tijd die beter kan worden gebruikt. Het beleid was dat dat alléén wordt gedaan bij gebruik van een 06-nummer. Maar het maakt uiteraard weer een prima indruk als het voor de ene klant wel wordt gedaan en voor de andere niet en zo weten we weer waar we aan toe zijn! :(
Beste Jan,
Het is aangepast 🙂 Veel plezier nog op het forum.
Groet,
Ben
Reputatie 7
Lees nu eens gewoon wat er staat!!
Daar begrijp ik niks van.
Wat heeft een forumnaam met een 06-nummer te maken?
Reputatie 7
Badge +5
Heb wel vaker verzoeken om naamsverandering ingewilligd zien worden.
Waarom ook niet, kleine moeite klant/lid blij en hopelijk een vaste bezoeker.;)
Reputatie 6
Badge +5
Tja, ik zie het probleem daarmee ook niet echt.
We weten nu: Het kan dus wel! 😃
Reputatie 7
Het is ook geen probleem, maar zoals gezegd is er dus eerder aangegeven dat dit niet meer zou worden gedaan. Nogmaals: Dit maakt geen goede indruk als het voor de ene klant wél wordt gedaan en voor de andere niet!
Reputatie 6
Badge +5
Nee oké, dat is wel waar.
We houden het dan nu maar op:
Het zou misschien kunnen, maar dat hangt van de moderator af? :8
Reputatie 7
Ja, en dat het kennelijk afhankelijk is van de moderator, dat klopt natuurlijk niet. Men heeft destijds aangegeven dat het niet meer zou gebeuren, want het is zonde van de tijd. Zeker dit soort wijzigingen (een hoofdletter) zijn nogal onzinnig. Nu ga je dus krijgen dat het bij de ene klant wél wordt gedaan en bij de andere niet, afhankelijk van de moderator die het bericht leest. Dat is behoorlijk dom.
Reputatie 7
Badge +5
Ik vraag me af hoeveel tijd jij denkt dat daarvoor nodig is.
Klik, wijzig, klik, klaar.
Dat strakke regime erin houden dat dit absoluut geen voor en door klanten forum maar een heus Tele2 klachten forum moet blijven ontgaat me af en toe.
En ook daar in de "serieuze" klachten moet je nog maar hopen of je de juiste moderator treft die zijn/haar tijd wel "nuttig" besteed.
Reputatie 7
Ik heb geen idee, ik geef alleen maar aan wat daar destijds door Tele zelf over is besloten.

Dit is een forum voor en door klanten, dus het regime dat dit een forum is voor en door klanten lijkt me dan toch op zijn plaats?
Ik vraag me af hoeveel tijd jij denkt dat daarvoor nodig is.
Klik, wijzig, klik, klaar.

Dat strakke regime erin houden dat dit absoluut geen voor en door klanten forum maar een heus Tele2 klachten forum moet blijven ontgaat me af en toe.
Reputatie 7
Badge +5
Tele2 besluit zoveel, of liever gezegd is besluiteloos.
Alleen dit onderwerp al, waar komt dat besluit vandaan ?
Iemand moet dit toch aangehaald hebben, "hé dit mag niet cq wil ik niet hebben"
Ik heb geen idee, ik geef alleen maar aan wat daar destijds door Tele zelf over is besloten.

*Terzijde, wellicht word daar ook iets dergelijks toegelicht.
Het topic "opzeggen Forum" geeft bij mij een 500, er is iets fout gegaan
Laatste reactie op 20 maart 2015 22:48 in Tips en Feedback
https://forum.tele2.nl/tips-feedback-194/opzeggen-forum-13897
Ik heb gezocht het is wel degelijk keihard genoemd. Helaas niet terug te vinden. Vandaar mijn reactie, het zal me worst zijn, maar in dit specifiek geval zou ik het als moderator niet gedaan hebben. Eigenlijk worden op deze manier wederom de forumspecialisten in het hemd gezet. Maar nogmaals, het zal me worst zijn. Regels bij Tele2 ? Neuh....
banregels bij Tele2? Neuhhh.... Willekeur......

Dus Ben..... enerzijds begrijp ik je, anderzijds begrijp je ons.... hoop ik...:8
Reputatie 7
Dit besluit is genomen door het team van moderators. Daar kwam het besluit waarschijnlijk dan ook vandaan.

Maar zoals Aragorn ook zegt: Mij persoonlijk maakt het niets uit, maar als Ben opeens weer wat anders gaat doen, dan maakt dat een rare indruk. Naar ons, maar ook naar de (andere) klanten.
Alleen dit onderwerp al, waar komt dat besluit vandaan ?
Reputatie 6
Badge +5
Beste mensen van het forum,
Bedankt voor jullie reacties. Ik begrijp jullie standpunt, en hopelijk begrijpen jullie ook mij.
Zoals Aragorn zegt: "enerzijds begrijp ik je, anderzijds begrijp je ons.... hoop ik..."
Verder is er al genoeg over geschreven, en dank ik jullie voor de discussie.
Groetjes,
Ben
Maak het gewoon van nu af aan voor iedereen mogelijk om forumnaam te wijzigen. Schrap de oude regel dat dit niet kan. Weet iedereen weer waar hij aan toe is.
Reputatie 7
Ik begrijp dat er in het team moderatoren kennelijk geen goede communicatie is en dat iedereen maar doet wat hij of zij wil. Het standpunt is dus: Er is willekeur. De ene klant helpen we hier wel mee en de andere klant niet. En jullie laten de forumleden weer eens in het hemd staan, zoals Aragorn ook al opmerkt.

Niet echt handig, maar goed. Dat is jouw standpunt en kennelijk jullie keuze.
Ik begrijp jullie standpunt, en hopelijk begrijpen jullie ook mij.