erg slecht vertaald onderzoek

• 23 mei 2017
  • 9 reacties
  • 568 x bekeken

Reputatie 1
ik ben gevraagd paar vragen te beantwoorden voor een onderzoek,
maar mijn hemel....... wat was dat slecht vertaald

9 reacties

Reputatie 6
Badge
Hmm, doel je dan op mijn fantastische semi-automatische verzoek om de vragenlijst te beantwoorden of is het toch meer de inhoud van de vragenlijst zelf waar je over viel? 😛
Reputatie 1
Hmm, doel je dan op mijn fantasische semi-automatische verzoek om de vragenlijst te beantwoorden of is het toch meer de inhoud van de vragenlijst zelf waar je over viel? :P

het waren de vragen 😉
Reputatie 3
Badge +1
Vertaald? De vragen zijn toch gewoon in het Nederlands?
Reputatie 1
dit is 1 voorbeeld
Reputatie 3
Badge +1
Ik neem aan dat je gekozen hebt voor geboren? 😂 😂 😂
Reputatie 6
Badge
Haha, ik heb net even de enquete doorgebladerd maar het ziet er bij mij echt anders uit ;)
Het lijkt erop alsof je browser denkt dat het Frans is 😃
Reputatie 7
Badge +5
To be ''born'' or not to be ''born'', thats the question.
Reputatie 1
Haha, ik heb net even de enquete doorgebladerd maar het ziet er bij mij echt anders uit ;)
Het lijkt erop alsof je browser denkt dat het Frans is :D

sorry voor mijn late reageren,je hebt dus gelijk,ik gebruik dus google chrome , gister weer 1te moeten invullen... dus met firefox gedaan...... perfect nederlands 🤔
dus hoe dat in chrome verkeerd gaat geen idee, ik heb de instellingen nagekeken en alles staat volgens mij goed,
gr Bertus
Reputatie 4
Badge
Ik heb dezelfde link ontvangen, met de enquete. Deze heb ik opgezocht en ook de vraag waarvan jij een screenshot hebt geplaatst, heb ik gevonden. Deze heb ik gekopieerd naar Google Translate, en kreeg precies te zien wat jij zag als ik deze op Japans-Nederlands zet, zie de bijlage.

Waarschijnlijk denkt jouw browser dat deze pagina niet in het Nederlands is en dat deze vertaald moet worden.
Wil je in Chrome eens naar de pagina "chrome://settings/" gaan, dan helemaal onderaan op "Geavanceerde instellingen weergeven…" klikken en het kopje "Talen" zoeken?
Hier zie je een knop met de tekst "Taal- en invoerinstellingen…" die laat zien welke talen Chrome aanbiedt te vertalen. Als je die allemaal bij langs gaat en eens een paar uitzet, zie je misschien wel de originele pagina 😉

Reageer