beantwoord

Ending mobile contract

  • 11 januari 2020
  • 1 reactie
  • 109 x bekeken

Hi, I'm gonna to leave the Netherlands on 19th of Jan (Next Sunday), so I have to end my mobile contract.

My phone number is 06 **** ****  

Can you please help me to end my contract?

Many thanks:)

 

*** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum ***

icon

Beste antwoord door eric 11 januari 2020, 16:14

If you are out of binding, you can call customer care. With one month notification period the contract will be ended.

If you are in binding, here is the information about ending a contract when you are moving abroad. Than you need to send some proof to Tele2. 

 

Je verhuist naar het buitenland

Verhuis je binnenkort naar het buitenland en wil je daarom je abonnement stopzetten? En zit je nog binnen contract? Stuur een kopie van je verhuisbewijs naar: Tele2, o.v.v. Annuleren lidmaatschap, Postbus 289, 2400 AG, Alphen aan den Rijn. En wij regelen alles netjes binnen 30 dagen.

 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

If you are out of binding, you can call customer care. With one month notification period the contract will be ended.

If you are in binding, here is the information about ending a contract when you are moving abroad. Than you need to send some proof to Tele2. 

 

Je verhuist naar het buitenland

Verhuis je binnenkort naar het buitenland en wil je daarom je abonnement stopzetten? En zit je nog binnen contract? Stuur een kopie van je verhuisbewijs naar: Tele2, o.v.v. Annuleren lidmaatschap, Postbus 289, 2400 AG, Alphen aan den Rijn. En wij regelen alles netjes binnen 30 dagen.

 

Reageer