vraag

De virtuele assistent is compleet nutteloos!

  • 6 augustus 2015
  • 12 reacties
  • 401 x bekeken

De virtuele assistent is compleet nutteloos. Ik wil met een medewerker chatten en de virtuele assistent bied me die optie, maar hij blijft me in rondjes sturen waardoor ik dus nooit een medewerker kan spreken.

Het gaat zo iets:
← Ik begrijp je nog niet, wil je een medewerker spreken?
→ ja
← Kies hieronder een van de opties.
→ Overige
← Om je beter van dienst te zijn wil ik nog weten waarover het gaat.
→ Over een fout op de TELE2 website.
← Ik heb je niet goed begrepen, gaat het on Internet of Mobiel bellen?
→ Geen
← Ik begrijp je nog niet, wil je een medewerker spreken?

Ik heb al verschillende variaties geprobeerd op mijn antwoorden, maar het rondje blijft altijd precies hetzelfde.

Kan iemand dit A.U.B. fixen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Die virtuele assistent is een computer die wel aardig op
steekwoorden of korte zinnen reageert. En verder ook niet. :8
Ik denk ook het meest voor problemen met je vaste of mobiele verbinding.
'Fout op de website' hebben ze vast geen antwoord bij bedacht. :D

En wat is het probleem eigenlijk? Wat staat er fout? Dat kun je ook hier op het forum
zetten, als ze er wat mee kunnen dan word er vast wel door een moderator gereageerd. 🙂
Het probleem is dat ik bij vraag 2 een medewerker word beloofd maar in stap 4 de voortgang weer word gereset. Er zou onconditioneel een optie moeten zijn om een medewerker te spreken, en al helemaal als de virtuele assistent er niet uit komt zoals bij vraag 3-4.
Reputatie 6
Badge +5
Misschien alleen 'fout op website' zeggen? Ik heb het laatst eens met wat van dat soort
korte opmerkingen geprobeerd, en ik kreeg zo'n beetje elke keer een goed antwoord. :$
Daarna weet ie het niet meer of zo, en geeft je 2 opties, waarbij je blijkbaar 1 van de 2
moet nemen. 😃 Of bepaald ie wat voor medewerker je moet spreken.
Of misschien dat je daar beter 'nee' kunt zeggen?
Maar hij reageert dus het beste op steekwoorden, of super korte zinnetjes.

En nog, je kunt ook hier op het forum vermelden wat er verkeerd staat op de site,
er reageren hier ook medewerkers van Tele2. Kan soms wel eens even duren. 🙂
In welk deel van de website komen deze vragen?
Reputatie 5
Badge +3
Het roept alleen maar irritaties op en heeft niks met service te maken, ikzelf zie het als een dyslectische robot .
Dit systeem kunnen ze beter maar opruimen, of moet het gereset worden ;):P
Reputatie 6
Badge +5
'Dyslectische robot', Goeie! :D
Het is blijkbaar niet een assistent waar je vaak blij en geholpen weer weg zult komen.
Soms ook wel hoor. Maar dat is net zoiets als hier op het forum.
Als het wel goed werkt hoor je er niemand over. :$

Ja , misschien moeten ze dat systeem eens opnieuw opstarten? :8
Reputatie 5
Badge +3
'Dyslectische robot', Goeie! :D
Het is blijkbaar niet een assistent waar je vaak blij en geholpen weer weg zult komen.
Soms ook wel hoor. Maar dat is net zoiets als hier op het forum.
Als het wel goed werkt hoor je er niemand over. :$

Ja , misschien moeten ze dat systeem eens opnieuw opstarten? :8

Zou die robot van het 4G gebeuren,....
'Dyslectische robot', Goeie! :D
Het is blijkbaar niet een assistent waar je vaak blij en geholpen weer weg zult komen.
Soms ook wel hoor. Maar dat is net zoiets als hier op het forum.
Als het wel goed werkt hoor je er niemand over. :$

Ja , misschien moeten ze dat systeem eens opnieuw opstarten? :8

Zou die robot van het 4G gebeuren,....


Blijven herhalen: Ik wil een medewerker spreken

Blijven herhalen: Ik wil een medewerker spreken

Dat is niet altijd voldoende. Zelfde probleem had ik ook wel eens met die virtuele stoeipoes:P. Wat ik dan deed is een andere vraag zelfde gebied, als je maar een fysiek iemand spreekt dan kom je verder, ook met 2 vragen. Wel fijn om zo'n tegensputterende "assisterende" robot te hebben.:D:cool:
Met de woorden van Barry Stevens: vooral doorgaan.:)
Badge +4
Hoi Mark,

Als de virtuele chat geen soelaas biedt zijn wij er ook altijd nog natuurlijk!

Wat is er precies aan de hand?

Groetjes Maurice
@Maurice: mag ik je een peebeetjuh sturen?
Hoi Mark,

Als de virtuele chat geen soelaas biedt zijn wij er ook altijd nog natuurlijk!

Wat is er precies aan de hand?

Groetjes Maurice

Ik kreeg een javascript foutmelding dat een functie niet gevonden werd (weet niet meer welke) waardoor ik niet verder kwam. De volgende dag was de fout er al niet meer.