De modem werkt niet

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Beste Tele2,

Regelmatig komt het voor dat de modem niet werkt. Ik heb van alles geprobeerd. Hard reset, kabels eruit getrokken en weer terug gezet. Er branden 2 rode lampjes van de Modem. Die van Power en van INET. Soms werkt de modem voor een paar uur goed. Daarna niet meer. Dit begint nu vervelend te worden.

Enig idee hoe ik dat voorgoed kan oplossen?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hé Krimo,

Is de verbinding inmiddels hersteld of heb je nogsteeds een storing? Als je wil kan ik naar je verbinding kijken en mogelijk een oplossing aanbieden, stuur daarvoor een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 4
Badge +2
Je privébericht is goed ontvangen en ik heb naar je verbinding gekeken. Ik zie weinig tot geen problemen in de lijn, de snelheid is goed en er zitten maar een paar fouten op de verbinding waar je vrijwel niets van zou mogen merken.

Wel heb je nog een oud davolink modem, deze wil ik in dit geval eerst voor je vervangen en heb je binnen 2 werkdagen in huis

Hopelijk is het daarmee opgelost!

Groet, Kevin
Kevin van Tele2 schreef:

Je privébericht is goed ontvangen en ik heb naar je verbinding gekeken. Ik zie weinig tot geen problemen in de lijn, de snelheid is goed en er zitten maar een paar fouten op de verbinding waar je vrijwel niets van zou mogen merken.

Wel heb je nog een oud davolink modem, deze wil ik in dit geval eerst voor je vervangen en heb je binnen 2 werkdagen in huis

Hopelijk is het daarmee opgelost!

Groet, Kevin

Beste Kevin,

Bedankt voor je reactie.

We zijn drie dagen verder. De modem doet het nu nog steeds goed. Zou het aan de wijziging van een ip adres gelegen hebben? Anders snap ik niet waarom hij de ene dag wel doet en de andere dag niet.

Graag ontvang ik die nieuwe modem en hoop daarmee dat de problemen worden opgelost. Voor de rest heb ik alleen goede ervaringen.

Nog een vraag. Kan ik een adres opgeven waarop ik de modem in ontvangst kan nemen? Uiteraard in de privemail.

Groet, Krimo.
Reputatie 4
Badge +2
Hé Krimo,

Er worden geen nieuwe ip adressen toegewezen dus daar kan het niet aan liggen.

Je mag mij een privébericht sturen met het adres waar je het modem wil ontvangen, ik kan alleen niet garanderen of dit nog gaat lukken omdat het proces al in gang gezet is. Het kan dus zijn dat het pakket alsnog naar je installatieadres gestuurd zal worden.

Groet, Kevin
Kevin van Tele2 schreef:

Hé Krimo,

Er worden geen nieuwe ip adressen toegewezen dus daar kan het niet aan liggen.

Je mag mij een privébericht sturen met het adres waar je het modem wil ontvangen, ik kan alleen niet garanderen of dit nog gaat lukken omdat het proces al in gang gezet is. Het kan dus zijn dat het pakket alsnog naar je installatieadres gestuurd zal worden.

Groet, Kevin

Hi Keven,

Bedankt. Ik heb je het adres doorgegeven middels een prive bericht. Hopelijk lukt het om alsnog naar dat adres te verzenden. Mocht het zo zijn dat het niet meer mogelijk is, dan geeft dat niet. Gelukkig hebben we ook nog de buren. 😃

groet, Krimo.
Reputatie 4
Badge +2
Het adres is bij deze aangepast, of het op tijd was is even afwachten maar het zal hoe dan ook vast goed komen!

Groet, Kevin
Beste Kevin,

De modem is in goede orde ontvangen en geïnstalleerd. Ik heb je een prive mail gestuurd.

groet,
Krimo.
Reputatie 4
Badge +2
Hé Krimo,

Je hebt laten weten in je privébericht dat je nieuwe modem goed lijtk te werken, dat is erg fijn!

Je vorig modem is een oude davolink welke je niet terug hoeft te sturen

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel!

Groet, Kevin
Kevin van Tele2 schreef:

Hé Krimo,

Je hebt laten weten in je privébericht dat je nieuwe modem goed lijtk te werken, dat is erg fijn!

Je vorig modem is een oude davolink welke je niet terug hoeft te sturen

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel!

Groet, Kevin

Beste Kevin,

Bedankt. Mocht ik nog vragen hebben. Dan hoor je van mij.

groet
Krimo,