Button "Topic delen"

• 2 april 2015
  • 19 reacties
  • 908 x bekeken

Sinds enige tijd (??) staat er boven een geopend topic een button "Topic delen. Hierbij hoort een popup met "Tweet" en "Like"
Hierdoor is het niet meer mogelijk de datum/tijd popup van het eerste bericht in het topic te lezen om eerstgenoemde popup hier overheen staat. Dit is onhandig. Kan de "delen" popup meer naar rechts openen zodat de datum/tijd weer te lezen is?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Klopt, noodoplossing: als je op de avatar klikt kun je bij de reactie bij de desbetreffende persoon op dezelfde manier de tijd en datum aflezen.
Reputatie 6
Badge +5
Ja, maar handig is het niet. Wat WhTurner zegt was mij ook al opgevallen.
Ander noodoplossing die ook al gevonden had:
in het topic-overzicht (inhoudsopgave) zijn de datum/tijd wel goed te zien
Wat ik al eerder zei, iedere bug-aanpak van Insided leidt tot nieuwe (of terugkeer van oude) problemen. Ik zou me kapot schamen. Toch, kdwf2013?
Dit topic is nu twee maanden oud, en er is nog geen reactie van Tele2 geweest. Daarom maar eens opnieuw bovenaan.
De popup komt niet meer over de datum heen te staan, maar de "tweet"en de "like" staan nu niet meer apart meer in de knop tonen. Weet Insided niet hoe ze HTML moet schrijven :?
Reputatie 7
Badge +5
Wist jij dat InSided dat i.d.d. niet weet 🆒

Voeg toe aan favorieten werkt ook fantastisch.
Eerst moet je "voeg toe", dan gelijk F5 dan word het toegevoegd, anders niet.
Een pagina refreshen om iets toegevoegd te krijgen binnen de software, gekker moet het niet worden.
Hoezo "we hebben wat problemen met de software", we weten ervan en zijn keihard met een oplossing bezig.
Omdat we hierover klagen, hebben ze het maar weer op de oude foute manier ingesteld:@
Reputatie 7
Badge +5
Winwin,
Deze fout als opgelost in de boeken, volgende fout sneller opgelost.
Ik krijg steeds meer lol in de werkwijze van InSided.
@Naud, kom erin 🆒
Heerlijk wederom geen enkele reactie van Tel2 en Insided.........

QED
Goed nieuws: het probleem is opgelost
Badge +5
Hey WhTurner,

Sorry, sorry, sorry! We hebben nog helemaal niet gereageerd, zie ik. Niet zo netjes! Gelukkig is het probleem inmiddels opgelost; ik had het net zelf ook even gecontroleerd.

Groet,
Jefta
nvt
Reputatie 7
Badge +5
Lol, had ook niet verwacht dat je nu zou zeggen....
Hey WhTurner, hoe kom je daar bij er is nog helemaal niets opgelost :P

Opgelost nog ff markeren Jefta ;)

*edit*
Loopt hier niet nog een topic over ?
Ik dacht dat ik als topicstarter ergens op beantwoord kon klikken, maar ik zie het niet.
Ik kan me niet herinneren dat er nog een ander topic hierover was, wel over het ontbreken van het signaleren van nieuwe berichten.
Reputatie 4
Badge +2
@Naud, kom erin 🆒

Shit shit shit, heb dit helemaal niet gezien. Anders had ik ook eventjes mijn mening over InSided kenbaar kunnen maken. Helaas pindakaas, bij de eerstvolgende bug (die wellicht snel weer komt) zal ik weer met mijn uitgesproken mening op tafel komen. 😛
Reputatie 7
Badge +5
Got him, kwam hier een dag eerder ter sprake.
Ik kan me niet herinneren dat er nog een ander topic hierover was
Reputatie 7
Badge +5
InSided > probleem > opgelost..................is geen knop voor.
Ik dacht dat ik als topicstarter ergens op beantwoord kon klikken, maar ik zie het niet.
Reputatie 4
Badge +2
Je kan je topic enkel laten beantwoorden als je het als een vraag gemarkeerd hebt. Misschien een ide om een topic te kunnen laten sluiten? Is bij andere fora die ik ken wel mogelijk.

Ik denk dat InSided teveel knoppen heeft, en er vervolgens maar een paar indrukt in de hoop dat het opgelost raakt. :8