beantwoord

Beste antwoord aangepast door wie?

• 12 februari 2017
  • 2 reacties
  • 247 x bekeken

In mijn vorig topic markeerde ik zelf een antwoord als beste antwoord.
Ik meen dat ik als topicstarter dat recht heb.
Ik zie tot mijn verbazing dat het antwoord dat ik selekteer is vervangen door ander antwoord.
ik vraag me af waarom en door wie?
Vreemde gang van zaken.

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/slechte-verbinding-sinds-3-a-4-weken-heerlen-omgeving-63015
karin303

Auteur
Reacties: 8793
14 uur geleden
7
Dat doet het toestel dus niet Eric er komt helemaal geen verbinding tot stand geen 4G en geen overschakeling naar T Mobile Lees nu eens wat ik vraag, heb je er een oplossinhg voor dan graag.Heb je die niet dan bespaar me je reakties en bespaar me je verhaaltjes over uitbreidingen van Tele2 masten en cijfers van onderzoeksresultaten. Daar heb ik nu helemaal niks aan. Wat ik bemerk is dat het netwerk het totaal af laat weten in Heerlen en dat ik hierin niet alleen sta er zijn opvallend veel klachten over zeiden ze In de Tele2 winkel
Ze hebben daar gekeken naar mijn instellingen en alles staat goed. Met KPN Simkaart werkt mijn toestel prima en heb ik wel goede verbindingen. Dus?????

Dit is het door mij geselekteerde antwoord

Reacties: 6383
14 uur geleden
8
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 13 februari 2017, 20:14

Hoi Karin,

Ik heb het andere antwoord geselecteerd, omdat ik die beter vind. Dat is waar Tele2 mij voor betaalt :8
Zo vreemd is deze gang van zaken dus niet ;)

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Karin,

Ik heb het andere antwoord geselecteerd, omdat ik die beter vind. Dat is waar Tele2 mij voor betaalt :8

Groetjes Tom
Hoi Karin,

Groetjes Tom

Bij Tele2 is niets vreemd, ik dacht alleen dat een topic starter ook zelf zijn of haar antwoord kon selecteren, ook zonder betaald te worden door Tele2. Maakt niet uit Tom. Zo veel waarde hecht ik er nu ook weer niet aan.
Succes verder!:8