beantwoord

Als je tags toevoegt bij een nieuw topic wil het topic niet plaatsen.

  • 24 September 2021
  • 3 reacties
  • 43 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Als ik een nieuwe post wil posten in de e-mail forum sectie en 2 tags aanklik en toevoeg (e-mail en zonnet), wil het topic niet posten. Als ik dan ‘plaats’ aanklik krijg ik kort drie laadstipjes, maar er gebeurt niets en ik blijf op de aanmaak pagina.  Als ik de post zonder tags probeer te plaatsen lukt het wel. Lijkt me een bug. (ps hier kon ik wel met tags een post plaatsen, go figure)

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 27 September 2021, 10:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Als ik de post zonder tags probeer te plaatsen lukt het wel. Lijkt me een bug. 

Ik zou zeggen dan maar geen tag gebruiken. Het verhaal wordt sowieso gelezen door de lezertjes met van Tele2 en zonder met van Tele2. 😀 Btw ik gebruik nooit tags dus zullen bij mij waarschijnlijk ook niet werken. 🤪

 

Komt nu wel vanzelf bij de juiste personen op de werktafel met of zonder bankschroef. Stukje zaag- en timmerwerk . 😉😇

Ja het zijn van die kleine dingetjes die niet goed werken waar ik zelf niet echt een probleem mee heb, maar die ik voor de goede orde toch maar even meld. Komt denk ik door de 20 jaar beta testen voor games dat ik die neiging heb :P

Reputatie 7
Badge +12

Hey Shilka, bedankt voor het aankaarten! We zullen dit oppakken en kijken wat er precies aan de hand is. Zoals @Friesian  ook zegt, lezen we het uiteraard! :smile: