Afmelden voor Tele 2 forum

  • 10 November 2017
  • 10 reacties
  • 2893 x bekeken

Afmelden voor Tele 2 forum hoe doe ik dat

10 reacties

Door uit te loggen.

Tele2 verwijdert geen account, je kunt ze wel vragen om je screen name en avatar te veranderen.
Avatar wijzigen of verwijderen kan je zelf doen in je profiel.
Afmelden voor Tele 2 forum hoe doe ik datAfmelden voor Tele 2 forum hoe doe ik dat.

Prima vraag, ik kan ook niet vinden hoe ik dat kan doen.

Ik wil me ook graag afmelden, of in ieder geval van die updates "een nieuw topic is aangemaakt". Die beginnen inmiddels irritant te worden.
of in ieder geval van die updates "een nieuw topic is aangemaakt". Die beginnen inmiddels irritant te worden.
Zet in je profiel bij "Algemene instellingen" alle dingen over updates etc. op Nee
Ik vind het ook jammer dat het niet mogelijk is je account hier te verwijderen. Om die reden wil ik dan ook mijn gebruikersnaam wijzigen (ook vreemd dat je dat zelf niet kan). Maak er maar iPhonefanaat van. Bestaat vast nog niet.
Als je je account zou kunnen verwijderen, wat moet er dan met je 23 reacties gebeuren? Als die ook verwijderd worden, vallen er gaten in de tijdlijn van een topic. Dat is in ieder geval een goede reden om dat niet toe te staan.
Vind je iPhonefanaat minder onderscheidend dan mooiscrabblewoord ? 😉
Als je je account zou kunnen verwijderen, wat moet er dan met je 23 reacties gebeuren? Als die ook verwijderd worden, vallen er gaten in de tijdlijn van een topic. Dat is in ieder geval een goede reden om dat niet toe te staan.
Vind je iPhonefanaat minder onderscheidend dan mooiscrabblewoord ? 😉


Dat is heel makkelijk op te lossen, hoor, ik heb zelf jarenlang forums beheerd, die reacties blijven gewoon staan. Alleen niet meer gekoppeld aan een geregistreerd account. Hoe Tele2 dat had kunnen of willen invullen, kan van alles zijn "gast", bijvoorbeeld.

Dat is heel makkelijk op te lossen, hoor, ik heb zelf jarenlang forums beheerd, die reacties blijven gewoon staan. Alleen niet meer gekoppeld aan een geregistreerd account. Hoe Tele2 dat had kunnen of willen invullen, kan van alles zijn "gast", bijvoorbeeld.

Juist en dus weet jij ook dat een moderator, een beheerder, een gespreksleider, een toezichthouder, een administrator aan de voorkant van het forum zit. Jij kunt geen gebruikersnaam aanpassen (of verwijderen) als deelnemer, jij kunt je tekst(en) na meer dan een uur na plaatsing niet bewerken. Een moderator kan dat wel, een moderator heeft meer privileges dan een deelnemer aan het forum.

Waarom spreek ik over deelnemers?
Lees maar
****
Huisregels Tele2 Forum

Wat mag je van het forum verwachten en wat verwachten wij van jou?

1. Als je een bijdrage wilt plaatsen op het Tele2 forum, moet je je registreren als deelnemer.
***

P.s. Misschien, maar dat wil ik niet, moet ik ook mijn forumnaam laten veranderen...


Ikwistniksbetersteverzinnenduskoosikmaarvoordezeforumnaam.
🙂 😀
Nog een keer dan. Dat zijn instellingen die een forumbouwer en/of administrator zelf kan instellen. Dat daar hier niet voor gekozen is, is een heel ander verhaal. Dit is gewoon onjuist: "Als je je account zou kunnen verwijderen, wat moet er dan met je 23 reacties gebeuren? Als die ook verwijderd worden, vallen er gaten in de tijdlijn van een topic. " Dat is alleen maar van toepassing op DIT forum, waar de keuze is gemaakt dat reacties dan niet op "gast" komen te staan als ze worden verwijderd. Technisch is het gewoon allemaal mogelijk.
.Dat is alleen maar van toepassing op DIT forum.
Beste @iPhonefanaat dit is echt niet alleen op DIT forum van toepassing. Ik kan er verschillende opnoemen waar het NIET kan. Kan natuurlijk zijn dat jij andere fora beheerde met andere eigenschappen. Maar feit is dat een moderator op bijvoorbeeld een forum van een mobiele provider meer opties heeft dan een forumlid, forumheld, forum expert, forum master.

Je kunt op deze en die ik als voorbeeld geef NIET je account/forumnaam zelf wijzigen en zeker niet verwijderen.
Zin in gatenkaas?

Reageer