Account

Ik heb hier op forum al account als Bosnababe. Sinds feb 2013. Heb sinds 15 maanden weer account hier met deze naam. Ik wilde mijn oude account terug maar mail heb ik niet meer en wachtw weet ik niet meer. Vind erg jammer. Kan Tele 2 de account niet wissen?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoi Bosniangirl,

We kunnen je account niet wissen, maar wel onherkenbaar maken door een andere gebruikersnaam ervan te maken. Zou je dit willen? We kunnen het ook gewoon laten hoe het nu is.

Groetjes,
Jolien
Jolien van Tele2 schreef:

Hoi Bosniangirl,

We kunnen je account niet wissen, maar wel onherkenbaar maken door een andere gebruikersnaam ervan te maken. Zou je dit willen? We kunnen het ook gewoon laten hoe het nu is.

Groetjes,
Jolien

Je collega Tom zei gister dat de account Bosnababe verbannen is dus dan hoeft niet? Deze account Bosniangirl hou ik.
Misschien even verduidelijken.
Je account bosnababe is een ban opgelegd. Volgens de huisregels mag je slechts 1 gebruikersnaam hebben.
Praktisch gezegd, je kunt niet meer inloggen op dat account en dus geen topic of reactie plaatsen. Je hebt eerder als bosnababe reacties, topics gemaakt. Zou men je 1e account wissen ontstaat een 'gatenkaas'.

Het enige wat Jolien wil weten is..... wil je de naam bosnababe laten wijzigen? of bosnababe laten voor wat het is ?
Friesian schreef:

Misschien even verduidelijken.
Je account bosnababe is een ban opgelegd. Volgens de huisregels mag je slechts 1 gebruikersnaam hebben.
Praktisch gezegd, je kunt niet meer inloggen op dat account en dus geen topic of reactie plaatsen. Je hebt eerder als bosnababe reacties, topics gemaakt. Zou men je 1e account wissen ontstaat een 'gatenkaas'.

Het enige wat Jolien wil weten is..... wil je de naam bosnababe laten wijzigen? of bosnababe laten voor wat het is ?

Dan laat ik het zo denk ik