beantwoord

2e abonement aanvragen maar telefonische klantenservice lastig te bereiken

  • 29 August 2020
  • 2 reacties
  • 372 x bekeken

hallo, ik wil een 2e abonnement aanvragen voor mijn dochter. 

Het gaat om een nieuw abonnement met de iPhone se. Jullie wachttijd aan de telefoon was erg lang dus ik hoop dat ik het op deze manier kan regelen.

icon

Beste antwoord door eric 29 August 2020, 16:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat kun je gewoon online regelen via deze pagina.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Merel1977,

Welkom op de Community! Wat leuk dat jij voor jouw dochter een abonnement wilt aanvragen. Dat kan natuurlijk telefonisch, het is door de ‘Dit wil ik weken’ erg druk bij de telefonische helpdesk.Maar gelukkig kan je ook, zoals @eric aangeeft, een abonnement bestellen online! Ik hoor graag of het gelukt is. De ‘Dit wil ik weken’ actie is nog tot en met morgen. 

Laat je ons weten of je hulp nodig hebt? Als je dan jouw Community Account aanvult met jouw 06-nummer dan kan ik je sneller helpen. De Community staat voor je klaar! :innocent: