15.000e post

  • 19 October 2019
  • 9 reacties
  • 548 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Ere-member
  • 7056 reacties

Op 29 oktober 2010 ben ik lid geworden van dit forum. Nu, 9 jaar ben ik 15.000 posts verder (gemiddeld 4.5 per dag). Een uit de hand gelopen hobby zou je het kunnen noemen, maar eigenlijk vind ik de challenger mindset van Tele2 zo leuk dat ik meer daarom graag onderdeel van deze community wil zijn.

De mobiele prijzen zijn toch dankzij dit bedrijf over de hele linie gedaald tot een niveau waar ik voor een gezin met 4 personen makkelijk allemaal een behoorlijk abonnement kan betalen. Ik heb het nog even teruggezocht, maar ooit kreeg  ik voor het geld dat ik nu bij Tele2 betaal, bij KPN een 100 minuten bellen en een 100 MB databundel. 100 MB!!! Nu is factor 100 keer zoveel mijn maandelijks verbruik en toch ben ik niet meer geld kwijt.

Tijden veranderen, Tele2 heeft toch een beetje het onderspit moeten delven in het geweld van de grote marktpartijen. Een eigen 4G netwerk introduceren is fantastisch gelukt, maar een stap naar 5G is blijkbaar niet alleen meer betaalbaar door een relatief kleine speler. Zolang het merk de challenger blijft zie je mij verder op het forum, op naar 20.000 posts?


9 reacties

Keep it up.:thumbsup_tone5:

Reputatie 7
Badge +12

Keep it up.:thumbsup_tone5:

Thanks @WhTurner 

Reputatie 7

4G is ook niet betaalbaar voor een kleine speler, dat heeft Tele2 dan ook erg goedkoop gekregen.

Leuke hobby’s moet je gewoon lekker blijven uitoefenen, go for it!

(enne...nog gefeliciteerd met passeren van de 15k grens)

Reputatie 7
Badge +12

4G is ook niet betaalbaar voor een kleine speler, dat heeft Tele2 dan ook erg goedkoop gekregen.

Leuke hobby’s moet je gewoon lekker blijven uitoefenen, go for it!

(enne...nog gefeliciteerd met passeren van de 15k grens)

thanks @pipodeclown 

Reputatie 5

Gefeliciteerd met de 15k. Op naar de 20 :)

Reputatie 5

@eric wat gaat die teller van jou hard zeg, chapeau! :) 

Reputatie 5

Lekker bezig @eric Gefeliciteerd!

Reputatie 7
Badge +12

Gefeliciteerd met de 15k. Op naar de 20 :)

@eric wat gaat die teller van jou hard zeg, chapeau! :) 

Lekker bezig@eric Gefeliciteerd!

 

 

Allemaal bedankt. En ook jullie, keep up the good work!

Reputatie 6
Badge +2

Wat een mooie prestatie! 
Goldmember for life :raised_hands:

 

Reageer