probleem tele2 tv app

  • 16 april 2021
  • 1 reactie
  • 25 x bekeken

Krijg al tijd geen verbinding met de app vanaf mn samsung s10 alsmede van mn tablet. Steeds melding slecht signaal ondanks dat ik naast modem zit. 

Tijd de helpdesk gecontact en io de app gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd op beide apparaten.

Nu blijven de velden grijs als je je gebruikersnaam en ww wilt intikken. 

Maw geen mogelijkheid om aan te melden.

Helpdesk weet natuurlijk van niks.

Wat een *** !!!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Is het slechts en mededeling of heb je een vraag?

Als ik het zo lees dan vraag ik me af of de kwaliteit van je WiFi goed genoeg is. Heb je een modem reset gedaan en vervolgens een Speedtest? Er zijn ook tools om de WiFi kanalen te scannen zodat je zo kunt instellen dat je WiFi niet door de buren wordt weggedrukt.

Reageer