Online TV app werkt niet meer

• 13 maart 2021
  • 6 reacties
  • 162 x bekeken

Sinds een week kan ik geen TV meer kijken via de online TV app. 

De app opent en geeft de gids weer en er kan een programma geselecteerd worden, maar als je vervolgens wilt kijken, komt er een foutmelding. “Slecht netwerk” Er zijn problemen met het netwerk. Controleer of je op je draadloze Tele2 netwerk zit.

Ik kan alleen inloggen op mijn eigen draadloze Tele2 netwerk, dus dat is het probleem niet.

Gebeld met de klanten service, maar het restten van het modum heeft geen verbetering opgeleverd.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Check met een app zoals bijvoorbeeld wifi optimizer of op jouw wifi kanaal misschien ook je buren op hetzelfde kanaal zitten.

Zorg dat er geen DECT telefoon te kort bij de modem staat. 

Reputatie 7
Badge +2

Test het eens met een bekabelde verbinding. Als dat wel werkt, dan ligt het aan de kwaliteit van de WiFi verbinding.

Ik heb al met de WiFi optimizer een ander kanaal geselecteerd, maar helaas zonder resultaat. 

Er is geen Dect telefoon in huis. Ik verdacht nog even de Nintendo Switch, maar ook daar geen resultaat. 

Ik kan gewoon boven nog via WiFi thuiswerken, dus de sterkte het signaal zou dan eerder een probleem zijn.

Het lijkt er meer op dat het modum niet als Tele2 netwerk herkend wordt door de app.

We kunnen gewoon TV kijken via de decoder.

De app gebruik ik alleen op mijn telefoon en tablet en ik zie niet echt mogelijkheden om deze te bekabelen en zo te controleren of dit het probleem wegneemt.

Is er ook een app voor een Windows PC?

Reputatie 7
Badge +2

Zet op je telefoon eens mobiele data uit, zodat je met zekerheid op je WiFi zit en test het vlakbij de router/modem.

Mobiele data uit en dichter bij het modem helpt niet. Helaas.

Reputatie 7
Badge +2

Mobiele data uit en dichter bij het modem helpt niet. Helaas.

En als je onder die condities een Speedtest op je telefoon uitvoert?