Nieuwe Tele2 TV app: dit moet je weten!

  • 7 December 2021
  • 4 reacties
  • 815 x bekeken
Nieuwe Tele2 TV app: dit moet je weten!
Reputatie 7
Badge +12

5 redenen om de nieuwe Tele2 TV app te downloaden

Kijk je ogen uit! Hij is ein-de-lijk hier: de gloedjenieuwe Tele2 TV app. Vol vette, nieuwe functies en handige verbeteringen die tv-kijken op je smartphone of tablet nóg chiller maken. Check hier dé vijf redenen waarom je ‘m nu wilt downloaden.

 

1. Kijk je favo programma’s in HD-kwaliteit

Bye bye, korrelige beelden of vervelende haperingen. Met de nieuwe Tele2 TV app kijk je je favoriete programma’s altijd in topkwaliteit. Namelijk: in HD! Beelden hebben een hoge resolutie en zijn superscherp. Ook kleuren spatten zowat van je telefoonscherm af. 

 

2. Overal in huis tv-kijken via de Tele2 TV app

Ook kun je tv-kijken in huis waar je maar wilt. Op de wc, op het balkon, op de trap, in bed, in bad of op de grond. Doordat je tv via je smartphone streamt, neem je een programma gewoon overal mee naartoe. Je hoeft alleen maar verbonden te zijn met je Tele2-wifinetwerk. 


3. Cast in één klik een programma naar groot scherm

Via één klik in de app tover je een programma supersnel op het televisiescherm. Je hoeft hiervoor alleen maar een verbinding te maken met je Google Cast of Apple AirPlay. Daarna is het casten maarrr.


4. Gloedjenieuw design

Ook heeft de app een spiksplinternieuw design. Hierdoor is ’ie nog gebruiksvriendelijker en sneller. Je scrolt met gemak via de homepagina door al je favoriete zenders en programma’s. In de tv-gids check je gelijk wat wanneer wordt uitgezonden. En via Mijn Account heb je overzicht op alle instellingen en je apparaten.

 

Kijk je ogen uit! Download de nieuwe Tele2 TV app

En? Kun je al niet wachten om deze nieuwe app uit te proberen? Snappen we helemaal. Download de Tele2 TV app.  Heb je de app al op je smartphone of tablet staan? Nice, dan hoef je helemaal niks te doen. De app wordt automatisch geüpdatet naar de nieuwste versie.
Voor alle anderen, download hier de app:
•    App Store
•    Google PlayStore

Voor meer informatie, check deze pagina.
Veel kijkplezier en laat ons weten wat je van de app vindt!


4 reacties

Reputatie 1

De nieuwe app werkt niet. Ik heb een nieuwe iPad Air met ios15.1, ik zit thuis op het Tele2 wifi en krijg na inloggen elke keer “Er is een fout opgetreden, we werken aan een oplossing voor dit probleem”. De app al een paar keer eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd, de fout blijft.

Kan ik de oude app er weer op zetten? Die deed het prima.

Ik kan na de update van de nieuwe tv app (ipad) niet meer inloggen en dus niet meer mobiel tv kijken. De webmail is nog wel inlogbaar dus het is echt de tv app die niet goed functioneert

Reputatie 1

Ik heb het opgelost door op de iPad/iPhone de naam van het device te veranderen in een naam zonder speciale leestekens/ smileys.

Ga naar Instellingen > Algemeen > Info > Naam > pas daar de naam aan naar bijv. iPad

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb het opgelost door op de iPad/iPhone de naam van het device te veranderen in een naam zonder speciale leestekens/ smileys.

Ga naar Instellingen > Algemeen > Info > Naam > pas daar de naam aan naar bijv. iPad

Hey @PHermans wat goed dat je hier zelf achter bent gekomen! Ik had de vraag voor je uitgezet bij mijn collega’s en dit is inderdaad de oplossing. We werken eraan zodat deze in de toekomst smileys en andere karakters kan bevatten. :smile:

Reageer