beantwoord

Kan niet inloggen Online TV app

  • 29 August 2021
  • 11 reacties
  • 477 x bekeken

Weet iemand wanneer Tele2 het bekende inlogprobleem met de online tv app gaat oplossen?

icon

Beste antwoord door Floor109 30 August 2021, 22:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Doreen, welk inlogprobleem bedoel je precies? Krijg je een foutmelding?

Reputatie 7
Badge +8

Volgens mij is er geen inlogprobleem bekend. Hier werkt het altijd. 

Ik kan helaas op de inlogvelden niets invullen. Ik krijg steeds slechts de melding te zien dat de app verouderd is en daarom niet meer werkt op nieuwere toestellen. Maar mijn telefoon heb ik al in 2019 gekocht bij tele2 dus is bepaald niet nieuw meer.  Het is een al langer bestaand probleem, maak ik op uit de reviews bij deze app in de app store? 

Reputatie 6
Badge +7

Heb jede app al opnieuw geinstalleerd? Tevens MOET je een Tele2 wifi verbinding gebruiken, de app werkt niet elders of op 4G

Hoi, dank voor je reactie! Ik heb de app inderdaad al opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt helaas niet. Ik wist niet dat de app alleen op wifi werkt, daar zit misschien het probleem. (Tip voor Tele2 om deze beperking erbij te vermelden). Mijn Tele2 modem valt helaas steeds uit (nu al de derde keer in 3 maanden, refurbished modems), ik moet dan wachten op een nieuw modem wat bij Tele2  steeds minimaal een dag of 5 duurt. Vandaar juist dat ik wilde proberen via 4g tv te kijken. Wat ik niet begrijp, is waarom ik dan als foutmelding die melding krijg van 'verouderde app, werkt niet op nieuwere toestellen' (sinds 2018?) Dat geeft natuurlijk verwarring, ook omdat de appstore vermeldt dat de app niet meer is bijgewerkt sinds 2018! Laatste vraag, andere providers bieden wel gewoon online tv via 4g (mits je een tv abonnement hebt uiteraard), weet iemand waarom tele2 niet? En is er nog zicht op dat dit gaat verbeteren / dat de app wordt bijgewerkt in de nabije toekomst? 

Reputatie 7
Badge +8

Welke handy gebruik je?

Android of Apple?

Ik heb een Huawei p30 lite.

Dit is Emui 10. Android 10?

Werkt prima met tele2 tv app.

 

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb nog even getest en het niet kunnen invullen van de velden heeft inderdaad te maken met het feit dat je niet op een Tele2 verbinding zit. Ik zal eens kijken of ik dit kan melden bij degene die de app beheert, dat er wat meer verduidelijking in de app of app-store omschrijving wordt gezet.

Dat is wel heel erg vaak 3x in 3 maanden.. En als dat gebeurt krijg je het modem helemaal niet meer aan de praat? Kan ook zijn dat de verbinding instabiel is namelijk.

 

Betreffende de plannen met de app, daar is nog niks over bekend. Maar daar ligt momenteel ook niet de focus van Tele2, dus ik zou daar niet te veel op rekenen.

Onze partner T-Mobile biedt het wel: https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/tv-anywhere

Dus je zou kunnen overwegen of je op een T-Mobile abonnement over wilt.

Voor de volledigheid, ik zit wel op een tele2 verbinding (mobiel abonnement met mobiel internet heb ik ook van tele2) echter hierop werkt de tv app ook niet. 

Wifi ontbreekt omdat inderdaad de toegestuurde modems steeds stuk gaan, en dan helemaal niets meer doen. Het duurt dan ook steeds echt een dag of vijf voordat het nieuwe modem er is. Als het op zaterdagavond of zondag stuk gaat, is de klantenservice bovendien pas op maandag weer telefonisch te bereiken.

De online tv app is voor mij nu alleen van belang omdat het vaste internet nu zo vaak uitvalt (modems stuk).

Ik ben jarenlang tevreden klant geweest bij  tele2 en wil graag een budget-aanbieder, maar helaas sinds dit jaar heel veel ellende, storingen die niet worden opgelost etc. Als oplossing vraagt de tele2 klantenservice elke keer of ik niet wil overstappen naar T-mobile... Is dat ook beleid? Plat gezegd, geldt er voor tele2 een soort 'sterfhuis constructie' , bv sinds het samengaan met T-mobile?  Of is het toeval?

Ik heb liever dat gewoon de boel gerepareerd wordt, bv door me een goed nieuw modem toe te sturen ipv steeds die gerefurbishde die heel snel weer kapot gaan. Zo niet dan zal ik wel moeten overstappen - maar dan uiteraard niet naar een tele2 gerelateerde aanbieder, gezien de slechte service - maar nogmaals dit is echt iets van het laatste jaar, daarvóór werden technische problemen bij tele2 voor mij wel naar tevredenheid opgelost. Uiteraard blijft het een budget aanbieder, maar toch. Ik ben benieuwd hoe dit zit?

Reputatie 6
Badge +7

Tele2 mobiele verbinding werkt helaas ook niet, moet echt een Tele2 wifi verbinding zijn.

Wel bijzonder dat het zo vaak stuk gaat, tevens zou bezorging ook niet 5 dagen moeten duren… Wil je dat ik hier nog naar kijk voor je? Misschien speelt er meer op je verbinding. (Te veel weerstand op de lijn, of instabiliteit bijvoorbeeld)

De toekomst zit wel in T-Mobile, Tele2 laat haar klanten gewoon doorlopen, en ze mogen verlengen, maar glasvezel kan bijvoorbeeld alleen via T-Mobile. Ook nieuwe acties zijn voornamelijk bij T-Mobile, zoals klantvoordelen i.c.m mobiele abonnementen. Maar Tele2 is inderdaad een “budgetprovider”, met een ADSL pakket betaal je niet heel veel per maand.

Qua service zijn we ook niet achteruit gegaan, afgelopen jaren zijn er eigenlijk alleen maar meerdere mogelijkheden gekomen om de klanten zo goed mogelijk te helpen, dus ik ben bang dat je of een uniek probleem hebt, of misschien een verouderde aansluiting in je huis waardoor de kwaliteit al slecht binnen komt. Maar dit zijn aannames en speculaties, om dit verder uit te zoeken zou ik je gegevens erbij moeten pakken.

Dag Floor109, dankjewel voor je bericht. Er is paar maanden geleden een monteur geweest en er was niets mis met de aansluiting in onshuis. Zou fijn zijn als je eea kon uitzoeken, maar dit forum is niet geschikt om gegevens op te delen? 

dit forum is niet geschikt om gegevens op te delen? 

Dat klopt, maar je kunt Floor een privébericht sturen door op zijn naam te klikken en dan op de groene knop "Stuur bericht”