Ziggo sport totaal via tele2 werkt niet

• 26 juli 2019
  • 3 reacties
  • 247 x bekeken

Goedemorgen,

In de Ziggo Sport Totaal app op mijn telefoon heb ik altijd naar Ziggo Sport kunnen kijken, ik heb dit pakket naast mijn internet, tv en telefonie abbonnement bij Tele2. Ongeveer een week geleden lukt het mij niet meer om dit te bekijken in de app. Ik kan naar het tabblad "TV kijken", daar kies ik voor het logo van "Tele2", ik vul mijn gebruikersnaam en wachtwoord in (zelfde als ik heb ingevuld om hier dit bericht te plaatsen) en klik vervolgens op "Toestaan" bij de vraag of Ziggo Sport Totaal toegang mag hebben tot mijn gegevens in MijnTele2. Dan kom ik terug bij TV kijken, maar zie ik staan "Abonneren op Ziggo Sport Totaal Go via Google Play Store". Dat hoeft niet, want ik heb een abonnement via Tele2. Als ik naar TV gids ga en klik op een zender, krijg ik de melding "Er is voor dit account geen abonnement gevonden...".

Vandaag besloot ik via de website https://go.ziggosporttotaal.nl/user/login" eens te proberen of ik hier verder kwam. Daar krijg ik als ik kies voor "TELE2" in de dropdown lijst direct de melding "Deze site is niet bereikbaar".

Ik heb gebeld met de klantenservice en kreeg enkel te horen dat er een storing was, en er wordt aan gewerkt. Ik zou automatisch een bericht krijgen als het is opgelost. Ik plaats nu dit bericht om te vragen hoe het nu precies zit, ik heb immers ook geen bericht gekregen dat er een storing speelt (zou wel zo netjes zijn). Is er iets meer over te zeggen dan "er is een storing en er wordt aan gewerkt", vanaf hoelang speelt dit en hebben alle klanten hier last van?

Naar mijn idee speelt dit al een week, ik betaal gewoon voor mijn extra Ziggo Sport Totaal abonnement, maar kan hier nu geen gebruik van maken via mijn telefoon en krijg dus niet de dienst geleverd waarvoor ik betaal. Ik wil graag weten hoelang dit speelt en wanneer dit wordt opgelost en of er zaken zijn die ik zelf kan proberen (zoals app deinstalleren en opnieuw installeren), of heeft dat geen zin en is het afwachten?

Hoop snel reactie te krijgen en snel een oplossing voor dit probleem geboden te krijgen.

Vriendelijke groet,

Chris Peters

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Hoi Chris,
Er is bij ons geen informatie bekend over een storing van de Ziggo sport totaal app. Je kunt het beste de app even verwijderen en opnieuw downloaden/installeren. Mocht je daarna nog steeds problemen ondervinden dan kun je het wachtwoord voor de app eens resetten. Daarna kun je proberen in te loggen met het nieuwe wachtwoord.
Groetjes Michiel
Dank voor reactie, maar het werkt nog steeds niet. Ik kan op een laptop inloggen op de online (website) versie en dan ook echt kanalen bekijken. Via de app (windows 10) lukt dat dan weer niet. Ook heb ik wachtwoord veranderd, daarmee kan ik via browser inloggen op mijntele2, ik kan mijn tele2 mailbox in en ook met dat nieuwe wachtwoord inloggen in de ziggo sport totaal app (zowel op laptop als telefoon) maar eenmaal in de app kan ik geen kanalen bekijken, er blijft een melding komen dat er geen abonnement aan dit account gekoppeld is. De apps heb ik verwijderd en opnieuw geinstalleerd na wijzigen wachtwoord (tot 2 maal toe) maar helaas....Er is dit weekend weer een F1 race, ik gebruik om dat te kijken de app, dus het begint nu wel echt vervelend te worden. Hoop dat ik geholpen kan worden met dit probleem.
Reputatie 2
Badge
Aangezien je wel kunt inloggen en via de website wel kanalen kunt bekijken lijkt er iets mis te gaan met de app. Er is bij ons niet bekend hoe dat opgelost kan worden, je kunt het beste contact opnemen met Ziggo hiervoor kun je deze link gebruiken.