vraag

Wachtwoord wijzigen tele2 tv app mislukt


Bij het wijzigen van mijn wachwoord (via link wachtwoord vergeten) krijg ik de foutmelding (ER IS IETS MISGEGAAN) na stap 4/5 (controleren gegevens tel en mobiel).

Na dit 3x te hebben gedaan kan ik het pas na 24u weer opnieuw proberen.

Het is dus onmogelijk om simpelweg mijn wachtwoord te wijzigen om in mijn tele2 tv app te komen.

HELP!!

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zou je kunnen proberen je wachtwoord te wijzigen op je 'mijn tele2' pagina dit omdat deze inloggegevens aan elkaar gekoppeld zijn.
HI Jasper,

Helaas krijg ik dan dezelfde foutmelding....
Reputatie 5
Badge +3
Zou je misschien in een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer die bij ons bekend is?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Dan kan ik kijken of er iets fout staat

Reageer