Wachtwoord wijzigen tele2 tv app mislukt

  • 15 mei 2019
  • 4 reacties
  • 18005 x bekeken

Bij het wijzigen van mijn wachwoord (via link wachtwoord vergeten) krijg ik de foutmelding (ER IS IETS MISGEGAAN) na stap 4/5 (controleren gegevens tel en mobiel).

Na dit 3x te hebben gedaan kan ik het pas na 24u weer opnieuw proberen.

Het is dus onmogelijk om simpelweg mijn wachtwoord te wijzigen om in mijn tele2 tv app te komen.

HELP!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zou je kunnen proberen je wachtwoord te wijzigen op je 'mijn tele2' pagina dit omdat deze inloggegevens aan elkaar gekoppeld zijn.
HI Jasper,

Helaas krijg ik dan dezelfde foutmelding....
Reputatie 5
Badge +3
Zou je misschien in een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer die bij ons bekend is?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Dan kan ik kijken of er iets fout staat
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper