beantwoord

TV Online werkt niet meer

  • 24 februari 2015
  • 8 reacties
  • 230 x bekeken

Hallo, mijn backup voor "gewone" Fiber to the Home Tele2 TV (die helaas vaak niet werkt !) heeft het nu ook opgegeven. Dit is zowel op mijn iPhone als op mijn iPad. Al een keer delete + (re-)install gedaan, maar helpt niet.
Ik krijg het zwarte startscherm met Tele2 logo en een tandwieltje dat alleen maar rond blijft gaan.
Enig idee hoe dit te verhelpen ?
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 27 februari 2015, 13:10

Beste LuMo2,
Wat vervelend dat je nu dan weer last hebt van deze problemen.
Je zegt dat je al eens contact hebt gehad met TCS hierover.
Ik wil dan graag nog even met deze afdeling bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Om dit uit te zoeken heb ik enkele gegevens van je nodig zodat ik alles kan vinden.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Telefoonnummer (en ben je bereikbaar tijdens kantooruren?).
Wij gaan er dan voor zorgen dat het onderzocht wordt, en dat je erover wordt teruggebeld.
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Dank je wel,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Beste LuMo2,
Wat balen om te lezen dat je problemen ervaart met de Online TV App en de televisie.
Je zegt dat je glasvezel hebt.
Ondervind je ook problemen met je internet-verbinding, of werkt deze wel goed?

Ik wil je graag vragen om je aansluitingen te controleren.
Om te zien hoe alles hoort te staan, wil ik je graag wijzen op deze pagina:
FAQ: Mijn diensten werken niet goed - Tele2 Forum

Ik hoor graag van je of het internet wel goed werkt, en of je een verbetering constateert na het controleren van de aansluitsituatie.
Groeten,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Ik heb zo'n vermoeden dat die link niet helemaal klopt Ben. :)
'Nieuwste Samsung telefoon'? :8
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor je reactie Jeroen. Het is aangepast :)
Fijn dat je zo scherp bent!
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Graag gedaan. :)
Enne...Ik was alleen maar nieuwsgierig waar je naar verwees. 't Was meer per ongeluk. 😃
Beste LuMo2,
Wat balen om te lezen dat je problemen ervaart met de Online TV App en de televisie.
Je zegt dat je glasvezel hebt.
Ondervind je ook problemen met je internet-verbinding, of werkt deze wel goed?

Ik wil je graag vragen om je aansluitingen te controleren.
Om te zien hoe alles hoort te staan, wil ik je graag wijzen op deze pagina:
FAQ: Mijn diensten werken niet goed - Tele2 Forum

Ik hoor graag van je of het internet wel goed werkt, en of je een verbetering constateert na het controleren van de aansluitsituatie.
Groeten,
Ben


Hallo Ben, dank voor je reactie.
Internet werkt prima en is egenlijk altijd stabiel geweest. TV en telefoon zijn de labiele delen helaas. Via TCS tijdje terug Imtech langs gehad en nieuwe kabel naar TV modem. Tijdelijk OK geweest, maar nu weer " hit and miss" helaas
Reputatie 6
Badge +5
Beste LuMo2,
Wat vervelend dat je nu dan weer last hebt van deze problemen.
Je zegt dat je al eens contact hebt gehad met TCS hierover.
Ik wil dan graag nog even met deze afdeling bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Om dit uit te zoeken heb ik enkele gegevens van je nodig zodat ik alles kan vinden.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Telefoonnummer (en ben je bereikbaar tijdens kantooruren?).
Wij gaan er dan voor zorgen dat het onderzocht wordt, en dat je erover wordt teruggebeld.
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi LuMo2,
Helaas heb ik nog niet je prive-gegevens mogen ontvangen in een prive-bericht.
Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag van je.
Ik hou het topic nog open, en hoop nog iets van je te horen. Zo niet, dan ga ik het topic sluiten
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Beste LuMo2,
Helaas heb je me niet je gegevens verstuurd.
Daarom sluit ik deze zaak voor nu.
Als je weer terugkomt mag je me nog steeds je gegevens sturen, en dan ga ik voor je aan de slag.
Groet,
Ben