beantwoord

TV kijken op tablet Android.

• 8 november 2015
  • 17 reacties
  • 534 x bekeken

Tot voor kort
Tele2 op tablet gekeken. Nu krijg ik wel het menu, maar als ik op "kijk nu"klikt krijg ik de melding Tele2 TV is gestopt. Kan dan rapport of OK aanklikken en kom terug in het TV zenderoverzicht. Hebben meer mensen dit?
icon

Beste antwoord door weckhardt 15 december 2015, 23:18

Eerst ging het nog niet, maar nadat ik de app heb verwijderd, de tablet opnieuw gestart heb en de app opnieuw heb geïnstalleerd is het nu OK.
Hartelijk dank.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Weckhardt!

Als ik het goed begrijp, gaat dit over de online tv app? Heb je de laatste versie van de app wel geïnstalleerd? Kan je een screenshot van de melding maken? Werkt de app op andere apparaten wel?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes, Su Ling
Hallo,
De oude app heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ga er dus vanuit dat dit de nieuwste versie is. Op mijn I-phone doet de App het wel . Op de laptop is het volgens mij nog steeds niet mogelijk (of wel?)
Ik heb een screeshot gedaan, maar is wat onduidelijk. Nadat ik "kijk nu"heb aangeklikt komt "Tele2 is gestopt" met keuze Rapport en OK (zie screenshot) en het overzicht, tvgids, komt terug.

Ben beniuwd,
Groet Wanda
Reputatie 4
Badge +5
Hallo weckhardt!

Wat voor telefoon heb je? Heb je je toestel ook al opnieuw opgestart?

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 7
Badge +5
Op mijn I-phone doet de App het wel

Vraag is:
TV KIJKEN OP TABLET ANDROID.
Mijn tablet is een Samsung en mijn telefoon is een Apple . Op de i-phone doet Tele2 het wel op mijn tablet niet. Eerder deed hij het wel, maar nu krijg ik steeds Tele2 TV is gestopt. Ik heb hem uitgezet en weer aan en ook alle updates worden altijd geinstalleerd.
Reputatie 4
Badge +5
He Weckhardt!

Dat is vreemd! Mag ik je NAW-gegevens en klantnummer in een privébericht? Ik ga even kijken of ik het voor je op kan lossen!

Groetjes,
Su Ling
waar moet ik dit privebericht dan naar toe sturen
Een privébericht sturen doe je door op de naam/foto van de moderator te klikken en dan op de paarse knop "BERICHT" Dit werkt alleen op PC/laptop.
Reputatie 4
Badge +5
Dank je Weckhardt! Zou ik ook nog de softwareversie van je tablet hebben? Graag ook welke tablet het is. Ik hoor het graag van je.

Groetjes, Su Ling
Mijn tablet is een Samsung model SM-T310.
Geen idee welke softwareversie het is. Androis OS misschien? Waar kan ik dat vinden?
Reputatie 7
Badge +5
Instellingen > toestel-info > Android-Versie
Android-versie 4.4.2
Reputatie 4
Badge +5
He weckhardt!

Ik heb dit even als voorbeeld doorgestuurd, omdat het waarschijnlijk gaat om een algemeen probleem. Mijn collega gaat dit even onderzoeken. Ik kan je alleen niet aangeven wanneer het opgelost zal zijn. Je hoort snel van me!

Groetjes,
Su Ling
He weckhardt!

Ik heb dit even als voorbeeld doorgestuurd, omdat het waarschijnlijk gaat om een algemeen probleem. Mijn collega gaat dit even onderzoeken. Ik kan je alleen niet aangeven wanneer het opgelost zal zijn. Je hoort snel van me!

Groetjes,
Su Ling

Het is nu 16 dagen geleden en ik heb nog geen bericht gekregen.
Reputatie 4
Badge +5
Excuses voor de late reactie! Het zou nu gewoon weer moeten werken! Ervaar jij dit ook zo?

Groetjes,
Su Ling
Eerst ging het nog niet, maar nadat ik de app heb verwijderd, de tablet opnieuw gestart heb en de app opnieuw heb geïnstalleerd is het nu OK.
Hartelijk dank.
Reputatie 4
Badge +5
He Weckhardt!

Wat fijn om te horen! Hele fijne kerstdagen toegewenst! 🙂

Groetjes,
Su Ling