beantwoord

Tv app werkt niet op iPhone

• 10 februari 2016
  • 10 reacties
  • 467 x bekeken

Hoi;

Ik heb de Tele2 iPhone app geïnstalleerd op mijn iPhone.
Na het ingeven van mijn Tele2 gebruikersnaam en wachtwoord geeft de app aan dat ik niet met WiFi ben verbonden maar ik ben toch echt met mijn Tele2 WiFi verbonden.

Hoe kan dit?
Ik heb versie 4.9.1 van de app en gebruik iOS 9.3
icon

Beste antwoord door Bas donders 20 april 2016, 18:28

Sinds de update werkte de app weer.

Als jullie nou ook gewoon alle beta versies va iOS testen zijn jullie dit gedoe voor.....
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Bas,
Heb je de app al eens verwijderd, je telefoon daarna opnieuw opgestart en dan weer opnieuw gedownload?
En heb je wel echt jouw toestel aangesloten op jouw eigen Tele2 wifi? En niet toevallig met de wifi van de buren? En werkt je wifi wel gewoon goed?
ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Uiteraard heb ik dat al gedaan. Ik heb dit gecheckt door het ip adres van mijn modem te benaderen en dan krijg ik mijn eigen Tele2 modem te zien. Dus ik zit op mijn eigen WiFi....

Ook heb ik de app al meermaals geherinstalleerd....
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Bas,
Zou je mij misschien in een privebericht deze gegevens willen sturen, dan ga ik het even uitzoeken bij onze technische afdeling. De gegevens die ik nodig heb zijn:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

En een privebericht stuur je door op mijn profiel te klikken en dan naar Bericht te gaan. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Bas,
Ik lees net je privebericht. Het wordt inderdaad een beetje dubbel als zowel de klantenservice als ik het ga uitzoeken. Als je uiteindelijk denkt dat je toch nog mijn hulp nodig hebt, weet je mij te vinden. :D
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Bas,
Ben je er nog uitgekomen met de klantenservice? Hebben zij al een terugkoppeling gegeven? Ik ben benieuwd! Groetjes Kiko
Hoi;

Ik heb niets meer gehoord. Op een iPhone van een kennis werkt het wel.
Helaas op de mijne nog niet. De Apple Appstore staat vol met mensen recensies over mensen met de zelfde klachten.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Bas,
Zou je mij dan alsnog de gegevens willen sturen in een privebericht waar ik eerder om vroeg. Dan ga ik dit even voor je uitzoeken.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Bas,
Zou je de app opnieuw willen verwijderen, je toestel opnieuw willen opstarten en dan weer downloaden? Werkt hij dan wel weer?
Er is namelijk een nieuwe software-update uit.
Groetjes Kiko
Sinds de update werkte de app weer.

Als jullie nou ook gewoon alle beta versies va iOS testen zijn jullie dit gedoe voor.....
Reputatie 5
Badge +4
Top dat het werkt! En dat gaan wij ook zeker doen Bas. 🙂
Want het is bij elke update hetzelfde liedje en dat is natuurlijk erg ongewenst.
Groetjes Kiko