beantwoord

TV app werkt niet op Android 7

• 5 januari 2017
  • 4 reacties
  • 1799 x bekeken

Gisteren heb ik een upgrade gedaan naar Android 7.
Helaas blijkt nu de tv app niet meer te werken. Foutmelding: EAGC1
Ik vind hier nergens enige melding van bij Tele2. Overal staat dat het werkt vanaf Android 4.0
Ná contact met de helpdesk blijkt dat dus erg voorbarig. Android 7 blijkt niet ondersteund.
Slecht geanticipeerd van Tele2. Graag zou ik dus een zeer spoedige oplossing zien.
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 9 januari 2017, 14:33

De storing is inderdaad in het weekend verholpen en ondersteuning voor Android 7 is toegevoegd. Fijn dat het nu goed werkt.

Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi IkbenBen,

Er is op dit moment een storing in de TV-app die nog wordt onderzocht door de technische dienst.
Het zou dus kunnen dat Android 7 inmiddels wel ondersteund wordt, maar dat je dus last hebt van deze storing.

Zodra de storing voorbij is, zal ik dat laten weten, zodat je kan checken of de app dan wel werkt.

Groetjes Tom
Dank Tom. Ik ben benieuwd en zal het controleren. Overigens is mijn apparaat niet geroot en is Android 7 een door de fabrikant uitgerolde versie welke ik van de week heb geinstalleerd. Op Android 6 werkte het wel goed. Dit voor alle duidelijkheid.

Groet, Ben
Helaas geen reactie meer gehad. App blijkt nu wel te werken onder Android 7. Erg prettig.
Reputatie 4
Badge +3
De storing is inderdaad in het weekend verholpen en ondersteuning voor Android 7 is toegevoegd. Fijn dat het nu goed werkt.

Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.