beantwoord

Tv app werkt niet na laatste android update

• 10 april 2016
  • 11 reacties
  • 638 x bekeken

Goededag na de laatste update van android werkt mijn tv app niet meer op mijn samsung s6. Let op tv kijken kan nu even niet, probeer het later weer. Dit zegt hij nu al twee weken. Player:android_12c_0
Android versie 6.0.1_0004 (1 maart 2016)

Groetjes Esther
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 11 mei 2016, 11:41

Hee Esther,
Zou je eens de nieuwste versie willen downloaden van de app? Want hij moet het weer doen :)
Ik ben benieuwd of dit bij jou ook het geval is. Laat je het mij weten?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Esther,
Dat klopt! Helaas werkt de app niet meer na de update van android. We zijn bezig om dit op te lossen. Zodra hier meer over bekend is, komt dat in dit topic te staan.
Groetjes Kiko
Komen jullie dan een verhaaltje voorlezen voor het slapen kan nu geen tv kijken in bed
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Esther,
Is het goed als ik deze knappe vent vanavond jouw kant op stuur? Hij is al bezig met het uitzoeken van een geschikt boek. Of heb je een voorkeur? :)
Groetjes Kiko

Haha geweldig Kiko jou mag ik wel
... Hoe komt het toch dat je bij Tele-2 wekenlang geen TV kan kijken met je ipadje of androidphone na een
update, terwijl Vodafone, die ik in Eindhoven in mijn huis heb, de volgende dag de zaken alweer op orde
had ? Zijn jullie nou zo dom of ben ik zo dom dat ik niet overstap naar een toko waar ze geen stagiaires aan
de knoppen hebben zitten? En dan zeggen dat je je Wifi moet controleren, terwijl jullie heel goed weten dat
ik geen beeld heb door jullie toedoen. Succes, boys !
Reputatie 5
Badge +4
En Esther hoe was het? 😃
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Paul,
Als ik je ergens mee kan helpen, zou je dan een eigen topic willen aanmaken? 🙂
Groetjes Kiko
Well nog steeds geen tv dus behoorlijk slecht
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Esther,
Werkt je tv ook niet naast de tv app?
Dat de Tv app nog niet werkt, kan kloppen. De nieuwe versie wordt geweigerd door de leverancier. Ze zijn nu aan het kijken wat ze moeten doen waardoor hij wel wordt goedgekeurd. Ik zal morgen weer om een update vragen. Want dit duurt echt te lang!
En als je normale tv het niet werkt, ben ik benieuwd wat er precies niet werkt en wat je te zien krijgt.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Esther,
Zou je eens de nieuwste versie willen downloaden van de app? Want hij moet het weer doen :)
Ik ben benieuwd of dit bij jou ook het geval is. Laat je het mij weten?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Esther,
Ik vermoed dat alles gewoon weer werkt aangezien ik niks meer van je gehoord heb. Daarom sluit ik je topic.
Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic openen. Dan help ik of een van mijn collega's je daar verder.
Groetjes Kiko